czwartek, 26 marca 2015

Cześć ♥



Tutaj Oliwia, Olka, Firanka. Chciałabym napisać jedną ważną rzecz. Odchodzę z tego bloga ... Pewnie każdy myśli "Czemu akurat z tego ?" Mam za dużo tych blogów, nie dam rady pisać na wszystkich. Teraz są nowe świetne redaktorki, które na pewno dadzą sobie radę. Tak jak Milka - nie mogę już tu pisać, nie mogę. Nie ogarniam tego wszystkiego. Przepraszam, że sprawiłam kłopot. I tak nie pisałam postów, to po co tu ja ? Zrobię miejsce dla nowych świetnych redaktorek ! Chciałabym podziękować ...
- Mika/Ola - Dziękuję, że przyjęłaś mnie na bloga !
- Marta - Jesteś założycielką tobie również dziękuję.
- Redaktorkom - Dziękuję każdej po kolei.
- Komentatorom - Dziękuję, że komentowaliście moje posty.

Zaraz po opublikowaniu posta usuwam się. Może kiedyś wrócę. Do zobaczenia, kocham was i dziękuję za wszystko. Wizzy, Cynia, Kasia ... To teraz ja. Olka/Firanka (moje nowe przezwisko).

Spełniajcie marzenia i walczcie o swoje, a będziecie szczęśliwy. Walczcie ile możecie, walczcie. 

Kocham wam, dziękuję i żegnam.





DO ZOBACZENIA ! ♥ ŻEGNAM ! ♥

3 komentarze:

  1. Szkoda, że odchodisz.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. cynia3 (Koko, Klaudia) WRACA. :))

    Fajnie ze ;)

    ...

    Pzderki
    Olcia /Mika2118

    OdpowiedzUsuń