piątek, 6 marca 2015

Mój koniec

KOOOOONIEC z moją grą na MSP. Tak, piszę na serio. Konto na MSP sprzedałam za konto na TFM. Przepraszam. Ale za co? Nie wiem. Postów nie komentujecie. Oczywiście MOICH. Jedynie Dzwoneczek011 komentuje moje psoty. Co wchodzę w mojego posta - "1 komentarz".  Więc kogo mam przepraszać? Nie mam czytelników i czytelniczek, którym bym wszystko zawdzięczała. Nie mam kogoś, kto by tygodniami szlochał za moim odejściem. Więc pa. Nie napiszę ty już ŻADNEGO posta. Jeżeli chcecie ze mną pogadać, jestem dostępna na TFM pod nickiem Mietowa.
Cześć.

14 komentarzy:

  1. EJ no weź nie odchodzi bardzo lubię twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź! Masz fajne posty.
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  3. Pa...Zapraszam na bloghttp://szalonemspimy.blogspot.com/?m=0
    link^
    zostaw koma

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje posty były nieelokwentne, masa powtórzeń. Oryginalnością nie pałały. Były nudne, po prostu.
    Nie będę tęsknić. W sumie blog i tak upada, więc nie musisz mu dopomagac. Żegnaj.
    Musisz się sporo nauczyć, dziecko.
    To nie hejt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry, ale bloggowanie to nie twoja bajka. Twoje posty były bardzo nudne. Poprostu ludzie lubią ciekawe posty, a nie ... twoje.
    Wróć jaksię poduczysz ;)

    ~Meruch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. W swoim opisie masz "Nazywam się Gabrysia mam 10 i pół lat". Jakbyś tak na polskim napisała to nauczycielka by ci dała 1

      Usuń
    2. Racja!

      Usuń
    3. Niestety gramatyka to nie twoja bajka

      Usuń
  6. Blog upada, a MY REDAKTORZY mu pomagamy...
    Nie rozumiem jednego - ok, odeszlas, ale czemu przepraszasz Nas za to, ze sprzedalas konto na msp za konto na tfm? :')
    #fucklogic

    Eh..
    Chcialby ktos tu pisac? :)
    Musimy TO WSZYSCY UTRZYMAC!

    Pozdrawiam,
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam, kiedy byłam zmęczona, więc nawet nie patrzyłam, co piszę. xDD

      Usuń
    2. Ja bym chciała pisać ;")

      Usuń
    3. Ja bym chciała pisać. Uwielbiam ten bloG. Będzie jakiś konkurs?

      Usuń
    4. a no i podpis xd
      -Snicerslady0

      Usuń
    5. Tak. :)
      Jutro prawdopodobnie post.

      Usuń