sobota, 28 marca 2015

wyjazd, sraratata, brak postow - czyli info od Mjnety

Hej!
Jpd, zepsola mi się klawiatora. Tylko blogger niektore slowa poprawia. Zajebiscie.
No i, ten, mam takie info. Blagam, nie zabijajcie mnie. Znowu wyjezdzam

Nie chce spedzac swiat przed kompem, a juz w niedziele wyjazd. Czyli g^wno, brak postow. Wracam dopiero w nastepna niedziele, wiec nie bedzie mnie przez tydzien.

Oczywiscie biore kompa ze saba, itd. itp., ale nie sadze abym miala czas na pisanie.
Czemu?

Otoz wiecie, co to jest programowanie? Pisanie w pewnym jezyku linijek dziwnych znakow i slow, a potem komputer to czyta i wykonuje zapisane w kodzie polecenia. Mój tata jest programista, i 24h na dobe spedza przed kompem. Takimi jezykami można m.in. robic strony internetowe, gry i programy.

Tata od jakiegoś czasu uczy mnie tego jezyka, i calkiem niezle mi wychodzi. Niedawno zaczelam pisać swoja pierwsza gre komputerowa.

I po to zabieram kompa.

No to... Pa? ;c Do... Wtorku!


MJENTA

3 komentarze:

  1. Miłego wyjazdu i udanego programowania! Do zobaczenia! :).
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu! Piszesz własną grę? Hymmm... Może jak skończysz to pokażesz nam ją :D?
    - Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej.
    Zastanawialiście się gdzie swoją siedzibę mają (polscy) moderatorzy msp? ;ooo
    Warszawa? XD

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń