wtorek, 17 marca 2015

#NoNieWierzeCoZaPechEhPechiEhSieRymujeHłe

#Długi_Tytuł_Zawsze_Ok_Bo_Co
#Hasztang_W_Tytule_Zawsze_Ok_hyh
Nohejcześć♥
Jak możecie to wywnioskować z tytułu - jestem nieszczęśliwa (Aha, Ok, Mimo tego, że dostalam 4 z kartkówki). Boli główka, idę po tabletki :(
Jot jot
Oświecę Was czymś
Noszę okulary. Eghrghergh.. Niby ich nie lubię, ale teraz je kocham i chcę je przy sobie (Miiiiiłość rooooośnie wooooooookół Naaaaaaaaaas). Jeśli kogoś to interesuje, to noszę "kujonki"♥. Już Wam wszystko opowiadam:
Siedziałam sobie na polskim.
Chciałam przeczyścić okulary.
Źle złapałam.
Okularki się wygięły.
Połamały.
Są w naprawie.
Będą w czwartek.

Opowieść #takbardzo. Pewnie połowa nie wie, jak to się połamały, nie? 8) Mam swoje zdjęcie z tym czymś na głowie.
#nieumiemrobićfotoszopówdlategodamzdjznetajaksąpołamaneha
Jednak bedzie fotoszop.
Znalazłam jakieś okulary, podobne do moich, i im ucięłam ramkę. Buhaahah
Stanęło mi się coś takiego:

















Pewnie nie wiecie, po co to piszę.
Robię to tylko po to, żeby się nie dziwić, iż w środę (jutro) może nie być ode mnie postów, bo mam wadę 2 coś i oczy bolą jak patrze w monitor, ale mam okulary brata i trochę pomagają, lecz nie siedzę teraz nawet ponad godzinę, bo łeb i oczy bolą.
Postaram się dokończyć posta którego zaczęłam rano, ale nie wiem. Może mi się uda, może nie. To zależy, jak z moją główką. Na razie idę się zdrzemnąć.
Dobranoc Paa♥
haski maj lajf

3 komentarze:

  1. Ja tesh noshe okulargo kujongi z pshodu czarne z tylu bjale xd

    #luzik

    Pzderki
    Mika2118

    Jest 7:29, a na 9:30 do kosciola na rekolekcje 8(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tesh mam z pshodu czarne z tylku bjale 8)
      Pozdłafjam
      Ala3221

      Usuń
  2. Obyś się przestała źle czuć. A i ładne logo.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń