niedziela, 22 marca 2015

Przepraszam! + Najlepszego! :D

Nohejcześć♥
Strasznie Was przepraszam, że wczoraj nie było posta, ale nie miałam siły ani weny, żeby pisać.
Dziś nie powinno być ode mnie notki, ale pojawią się razem dwie. Ta i jeszcze inna.
Przy okazji pod koniec posta zapytam się Was o coś.
Koniec przeprosin.
Pewnie niektórzy wiedzą, że Nasza Ola miała wczoraj urodziny.
Dla niekumatych:












Jest to komentarz pod postem, że Milka odchodzi. Niestety. :c Będziemy tęsknić. :c
Pod tym komkiem znalazły się życzenia urodzinowe dla Oli, ale ja to napiszę w poście. #boco.
A więc tak:
Olu,
Życzę Ci wszystkiego co najlepsze,
Dużo zdrowia, szczęścia, kochającego chłopaka.
Aby w życiu Ci się układało,
Abyś znalazła fajną pracę,
Abyś miała sama dobre oceny,
I abyś miała przyjaciół zawsze koło siebie.
Żebyś miała dużo pieniędzy (#słeg),
Super auto, dom.
I żebyś nigdy nie chorowała.
Jejku, wiem, nie umiem pisać życzeń.
Strasznie Cię przepraszam, że cały post spóźniony, ale tak jakoś wyszło. Nie obrażaj się :(















Ja na tym kończę życzenia dla Ciebie.
Jeszcze raz, najlepszego! :D
~~
Teraz mam pytanie do Was, ludziska.
O czym chcecie, żebym pisała?
Mam mnóstwo pomysłów, ale chcę wiedzieć, co Wy chcecie widzieć na blogu ode mnie.
Już kończę tego posta. Drugi pojawi się około 19. Przepraszam, że tak późno.
Pozdrawiam,
~Alkuś

Stare logo,
Stara ksywka. ^^

5 komentarzy:

  1. Cześć . AmyeBrook mi pisała , że szukacie redaktorki na bloga . Jeśli tak to czy bym mogła zostać redaktorką ? <3Oliwciaa<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz probnego posta na; mika2118msp@gmail.com + krotki opis siebie, doswiadczenie :')

      Usuń
  2. Dziekuje <3
    Takie mrrr ;***

    Pzderki!
    Olcia /Mika2118

    PS: Jeszcze raz dzieki ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, napisałam Ci coś ważnego na msp, zobacz.

    OdpowiedzUsuń