czwartek, 26 marca 2015

Konkurs(y) od Alkusi

Nohejcześć
Nadal nie mam laptopa, pisze kolejny raz z telefonu.
Wymysliłam suuuperrr serię.
Mianowicie - Konkursy od Alkusi.
#nomsuperseria
Bedzie sie to powtarzac raz w miesiacu.
Dzis powiem Wam juz konkrsy ode mnie na Kwiecień.
1. Logusie-Logasy
Chyba wiecie, o co chodzi ^*^
Waszym zadaniem jest zrobienie mi loga. Wymagania:
Napis "Alkuś to styl życia"
Ho.
Jedno wymaganie.
Macie pokazać, co potraficie.
Nagrody to:
1. Prezent z listy życzeń (maks 600 sc), 2 rzeczy z szafy, 1 mebel, oglądnięcie 3 filmów, love it na 5 artbooków
2. 1 rzecz z szafy, 1 mebel, 3 grafy, oglądnięcie 2 filmów, love it na 5 lookach
3. 1 mebel, 1 graf, oglądnięcie 1 filmu, love it na 5 lookach
Nonono, mi sie te nagrody podobają
Termin oddawania prac na g-mail Alczaxd@gmail.com do 18 Kwietnia.
Wyniki 20 Kwietnia około godziny 17/18.
Noo, to przechodze do nastepnego konkursu.
2. Looki, looki wszędzie.
Banalny konkurs. Robicie looka na temat "chłodna Wiosna" może być to look ze sklepu, jak i Wasz look.
Screeny oczywiście na ten sam g-mail, co wcześniej.
Nagrody:
1. Prezent z listy życzeń do 600 sc, looknięcie 6 filmów, love it na 5 artów i looków.
2. Loknięcie 4 filmów, love it na 3 arty i looki, 2 grafy
3. Looknięcie 2 filmów, love it na 2 arty i looki, graf
Termin oddawania prac: 24 Kwietnia wyniki: 25 Kwietjia, około godziny 16/17/18
I teraz ostatni -trzeci konkurs.
3. Piękności
Najłatwiejsze.
Kto chce, może wysłać mi zdjęcie swojego pokoju. Obojętnie, w jakim stylu. Nie ma tematu. Po prostu wyślijcie mi screena swojego pokoju, a ja wybiorę wg. siebie najładniejsze 3.
Nagrody:
1. Konkurs z listy życzeń do 500 sc, looknięcie 5 filmów, 5 grafów, love it na 5 lookach i artach
2. Mebel, looknięcie 4 filmów, 2 grafy, love it na 3 lookach i artach
3. Oglądnięcie 2 filmów, 1 graf, love it na 2 lookach i artach
Termin oddawania prac: 27 Kwietnia
Wyniki: 29 Kwietnia około godziny 17

To koniec konkursów na tamten miesiąc.
Dzisiaj już lecę,
Paaa.
~Alkuś®

12 komentarzy: