środa, 4 marca 2015

Poradnik - jak zrobić tapetę?

Heyo. Mam już wenę na posty. Hah, mój humor sięga już 100 %. c;
Dobra, w tym poście napiszę, jak zrobić tło na komputer. Tapetę na pulpit, jak zwą tak zwą. Tapetę swoją z MS. Nie taką zwykłą, tylko swoją. Z dowolnymi efektami.
1. Wchodzimy na MSP. Potem w Artbook > nowa artbook (gramatyka się kłania ... :>) i wstawiamy swoją MS na białym tle.Wybieramy animacje, animki, emotikę, ale nic nie piszemy!
RADA: Aby nie było takiej "rameczki" naokoło naszej MS, dodaj jeszcze jedną, tylko małą. Ustaw ją gdzieś z boku, aby nie była koło głównej postaci (xDD).













2. Robimy screena (naciskamy przycisk "PrtScrn" lub "PrtScSysRq", który jest na górze klawiatury, potem włączamy Painta i wklejamy), ale odcinamy wszystko oprócz naszej "lalki".


















3. Wchodzimy na SumoPaint (www.sumopaint.com). Zjeżdżamy na dół. Wybieramy Polską flagę, zamiast Brytyjskiej flagi. (Oto położenie, gdzie flaga jest:)













Gdy już mamy ustawione na Polskie napisy, usuwamy pierwszy obraz ("x", koło "-" i "+") i wchodzimy w Plik > Otwórz z mojego komputera i wybieramy nasza MS na białym tle.
4. Klikamy "różdżkę", która jest zaraz po napisie "narzędzia" i klikamy na tło naokoło naszej postaci.













5. Skończone? Zapisujemy. Można kliknąć "x" tak, jak się usuwa obraz i pokaże nam sie informacja, czy chcemy zapisać. Klikamy "Yes", i wpisujemy sobie nazwę.















Pamiętaj, aby zapisać w formacie PNG! Inaczej Twoja praca pójdzie na marne.
6. Wchodzimy na program z tapetami (ja wybieram Tapeciarnia.pl). Wpisujemy słowa kluczowe, np. jeżeli moja MS jest przebrana jak na Wielkanoc, wpisujemy "Wielkanoc". Gdy już tapetę wybraliśmy, klikamy na nią. Patrzymy na dół, czy jest napis "Dobra", "Bardzo dobra" lub "Idealna". Musi być jedna z nich, bo na Twój pulpit będzie nieodpowiednia.
7. Zapisujemy tapetę (pobierz > zapisz plik > ok).
8. Wchodzimy na PiZap'a (pizap.com). Potem kolejno START > Edit> Computer i wybieramy naszą tapetę.
Powinna być w "pobrane".
9. Gdy jesteśmy już w PiZap'ie, klikamy na ludzika, którego przecinają nożyczki. Klikamy "computer", i wybieramy naszą MS. Gdy mamy ją na szarym tle, całą ją zamalowujemy. Może wyjść poza linię. Nic się nie stanie.
10. Teraz ją ustawiamy. Dodajemy tekst, naklejki, zmieniamy kolor, cieniujemy itp.
11. Zapisujemy nasza pracę i gotowe! Tapeta z Twoją MS.
Ja zrobiłam tym sposobem parę teł, ale z Transformice. Chcecie, to zobaczcie:
Na Święta Bożego Narodzenia














To na wakacje, wersja 1

Na urodziny






































Na wakacje, wersja 2
















Jeżeli chcesz któreś tło pobrać, musisz się mnie najpierw zapytać.
Przydatny poradnik? A tła Wam się podobają? Piszcie w komentarzach! ♥
~ Kicia




3 komentarze:

  1. Przydatne. :). Ładne tapety. Najbardziej podoba mi się ta z piankami.
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie- jak wyciac? XD
    Boze, jestem nie ogarem, przyznaje :')
    ` Tola :* ♥

    OdpowiedzUsuń