wtorek, 24 marca 2015

#logza + KONKURSY (O smaku miętowym c;)

Haiss.

Wróciłam już z Poznania.
Piękne miasto... Ale w sumie, to nic nowego - przecież tam się
urodziłam, i dorastałam. Tak btw, w sobotę idę na premierę filmu
Zbuntowana. Jaram się, #barco, bo pierwsza część (Niezgodna) podbiła
moje serce <3 Także ten, no, polecam. O czym tu jeszcze Wam popaplać...
Kurde no, i znowu nie wyszło mi przynudzanie ;\ XD No co, tak już mam...

~~~

Okys (Noffe #słufko! XD) dzisiaj... O czym by tu napisać... Serio, nie mam tematu
na posta XD. Dlatego właśnie ogłaszam konk... Aha, o tym później. Spojleruję posta,
#zawszespoko B)

No i, ten... Okropnie mi się nudzi. Na chórze zdarłam sobie gardło, ale nie o tym. Dlatego też przygotowałam kilka LOGOSUF (lóg, pozdro dla kumatych XD) dla... Dla kogo? Jako jedyna o #lógo poprosiła mnie Alice917, ale nie masz miejsca w znajomych ;c Dlatego loga zrobię dla przypadkowych osób, które są obecnie online.

Jeżeli chcesz logo, to napisz w komentarzu swój nick i prośbę, oraz zaproś mnie na konto Carolienn. (Bez kropki!) Jeśli masz mnie w znajomych na Keyli, tę informację również umieść w komentarzu!

Taki tam #wykuadzik palnęłam, #aco. Dopsz, biorę się za te loga. Ale mi się nie chce ;-; Pff, nie marudź, leniu. Prace wykonałam dla:

  • Lala nr1 0
  • MalinaDunia (no, Laudy c;)
  • martynka_p (pozdro XD)
Mało, no ;-;
Jestę lenię, nic nie poradzę ;_;
Ejno, zauważyliście, że ciągle paplam, zamiast przejść do posta?
Jednak potrafię, łuhuu!!!1!!1!1!!!11

1. logo dla Lala nr1 0 - ''Szczęście przeważa nad rzeczywistością...''


 
Hyh.
Szczerze powiedziawszy, to średnio mi się podoba.
Tylko jedna MS. No i tak ten... Troszkę tu pusto ;c
Ale te napisy rozbrajają mój umysł XD
ZAJEBISZCZE, serio. Ta czcionka, ułożenie... No i samo
znaczenie (RYMY, pff ;_;) Czcionka Twojej ksywki i loginu
jest ładna, ale tu wyszła beznadziejnie. To nie wygląda dobrze. Ogółem,
jedno z moich gorszych lóg. Przepraszam, Cind ;\\\
 
 
 
 
3. Logo dla MalinaDunia - "Ciemna piękność"

 
Też jakoś takie... Średnie ;\\
Nie powala, aczkolwiek jest nawet ładne. Długi cytat,
#nowiem B) Znowu jedna MS... Szczerze? Przygotowałam też drugą,
ale tak jakoś mi tu nie pasowała. Twój login wyszedł okropnie, za co przepraszam.
Ale ten cytat... Tak motywuje... No mró, po prostu mró B)
Ten, no, a Tobie, Laudy, podoba się logo?
 
 


2. logo dla martynka_p - "Szalona smoczyca"



 
Hyhy.
To już lepsze.
Powiedzmy sobie szczerze: nazwa idealnie odzwierciedla logo.
Ta animka z okularami, leżę i nie wstaję XDD
Logo takie mroczne, chyba jestem w tej dziedzinie najlepsza.
Bosze, ta czcionka napisu "TYNA" mnie okropnie urzekła <33
Jedyne, co mi się nie podoba, to ten dolny cytat. Ale trzeba było jakoś
zapchnąć miejsce, nie? B)
 
 
~~~~~~~~~~~
 
 
Dobra...
To koniec lóg. Możecie się zgłaszać, sratatata, informacje na górze... ;_;
Teraz druga (1!!11!!) część posta: konkurs. A właściwie konkursy.
 
 
I konkurs - kreatywny pomysł
 
Co trzeba zrobić?
Proste. Ponieważ nie mam pomysłu na serię, to proszę Was
o ich podsunięcie. Napiszcie w komentarzu pod TYM postem swój
pomysł, nick i - UWAGA! - jaką chcielibyście nagrodę. Ale o tym zaraz.
 
Przykładowe zgłoszenie:
 
[Opinia o poście]
"Zgłaszam się do konkursu na pomysł na serię!
[Pomysł]
[Wyjaśnienie]
[Nick]
[Numer nagrody] (zaraz wyjaśnię)
 
 
Zgłoszenie bez opinii o poście nie będzie brane pod uwagę.
Pomysł ma być ciekawy i oryginalny.
 
Nagrody:
 
Tutaj dość dziwna sprawa.
Przewidziałam nagrodę za pierwsze miejsce, i dodatkowe.
W zgłoszeniu obowiązkowo napisz, jaką z poniższych nagród chcesz.
(Tzn, numer) Oto trzy nagrody do wyboru:
 
1. Obejrzenie 5 filmów, love na wszystkie arty i look'i, love it na pokój, 5 grafów.
 
2. 3 prezenty z szafy, prezent z listy, 8 grafów
 
3. Obejrzenie 3 filmów\7 seków, prezent z szafy, love do pokoju, 4 grafy.
 
Dlatego w przykładowym zgłoszeniu u góry, tam, gdzie jest numer nagrody, musicie
wpisać jeden z powyższych; 1, 2 lub 3. Muszę wiedzieć, co Wam dać, w przypadku wygranej c;
 
Nagroda dodatkowa (tj. II miejsce)
 
- Obejrzenie filmu, prezent z szafy.
 
II konkurs - Świat Grafiki
 
Co trzeba zrobić?
Logo dla mnie. Kreatywne #takbardzo, wieem B)
Co tu więcej mówić? Aha, będą dwa etapy; wszystkie loga,
które dostanę, opublikuję w poście, a to wy wybierzecie, które ma wygrać!
 
Aby się zgłosić, musicie napisać to w komentarzu.
Podobnie jak w powyższym przykładowym zgłoszeniu c;
 
LOGA WYSYŁAJCIE POD ADRES: keyleen122@gmail.com
 
Nagrody:
 
Wszystko dokładnie tak samo jak w powyższym konkursie, tyle, że wygrać mogą 3 osoby c;
 
 
TERMINY OBYDWU KONKURSÓW:
 
Obydwa konkursy trwają do 5 kwietnia 2015 roku!
Opublikowanie posta z pierwszym etapem lóg nastąpi ok. 6-7.
 
 
~~~~~~~~~~~~
 
Hyhy.
To na tyle, misie.
Zgłaszajcie się do konkursu, po loga, bla, bla ;_;
No, i ten... Przepraszam że zakończenie takie lipne, ale no...
 
Dobra, teraz tak serio: nie mam loga XDDDDDDD
 
 
#PannaMjentufkaZnufBezLogaXD
 
 
 
 
 






14 komentarzy:

  1. Świetny post! Zgłaszam się do pomyslu na serię!
    Radziłbym ci zrobić coś takiego że np:My (czytelnicy)wybieramy styl, przykladowa cenę i VIP /lub nie VIP I ty zgodnie z tym napisem robisz looka :-) nwm czy już było. Nagroda nr 2 xD
    na msp jestem snicerslady0


    Zrobisz logo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Post taki nie w moim stylu ale nie jest źle.
    Włonczyć umysł pomusłów jest kilka błędów ,więc możesz prowadzić serię MJENTA modenatorem, pisałabyś co byś zmieniła poprawiła dodała itd.
    Nagroda nr.2.Pomysł zdaje mi się ciekawy lecz ty oceń nieczytam wielu blogów więc niewiem czy taki jest lub był.
    ~Maja997733

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wziąć udział w dwóch naraz?
    ~Sandra

    OdpowiedzUsuń
  4. Loga ładne. Co ty od nich chcesz ;-; ? Według mnie najlepsze dla Cin (pozdrooo ;*). Dla Tyni też fajne, takie mroczne *-*
    Zgłaszam się do konkursu na logo :)
    Nick: PaulaWariatka
    Nagroda nr (chwila napięcia, w której jadę na górę zobaczyć jakie były nagrody) 1 !
    Ouu, tak jedynka tak bardzo mruu ;*
    Dzisiaj bądź jutro wyślę logencjo ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne loga zrobiłaś. Co ty od nich chcesz, są super!
    Zgłaszam się do konkursu na logo.
    Nick: lilalila2005
    Nagroda nr. 2

    ~lilalila2005

    PS Jaki ty masz nick na MSP? Keyleen?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię film Niezgodna!A loga ładne zrobiłaś!
    Zgłaszam się do konkursu na logo!
    Nick:dzwoneczek011
    Numer nagrody:1.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie loga takie mrau ^^
    Logo dla Tyny najbardziej mraśne <3
    Zgłaszam się do konkursu na logo.
    Nick: szara laska roku
    Nagroda: nr 2

    ~Em

    OdpowiedzUsuń
  8. Post bardzooo #MraśneOoO FAJNY, WSZYSTKIE LOGA MI SIĘ PODOBAJĄ!!!1!!! A tak, pomysł mam : Takie cuś, że 3 osoby robią looka. :) Opisujesz te (czyli MIĘTA) I wybierasz dwa looks. Potem z tych looks wybierasz jedno. I nagrody dajesz ( nagrody se sama wymyśl, helloł, ja wiecznie żyć nie będę :D ). Zgłaszam się do konkursu na pomysł na serię .Mój nicz: anga987 . Nagroda 2 .

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za logo!
    Ja pomysłów jakoś nie mam... :/
    Psdr,
    ~Laud

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za logo ❤ Mi bardzo się podoba c;
    ~~Cind

    OdpowiedzUsuń
  11. Post jak zawsze super <3 Robisz fajowskie loga ( zazdro ).
    Zgłaszam się do konkursu na pomysł na serię!
    Mój pomysł to: ,,Słodka zabieranka''
    O co chodzi? Wybierasz 5 zdjęć aktorów, aktorek, MS czy kogokolwiek. Z pierwszego zdjęcia kopiujesz włosy ( czyli szukasz ich w sklepie na MSP ). Z drugiego zdjęcia bluzkę, z trzeciego spodnie/ spódniczkę/ sukienkę z czwartego buty a z piątego dodatki. :) Zdjęcia i kolejne etapy umieszczasz w poście tak jak i końcowy efekt który ocenisz ( HOT OR NOT ) Mam nadzieję że się spodoba.
    Ambrige
    Nr. Nagrody: 2

    OdpowiedzUsuń