poniedziałek, 16 marca 2015

WYNIKI!

Cześć! ☺


Takich osóbek tylko szukać.
Brakowało mi motywacji do napisania już teraz (przed terminem :)) wyników.
Tylko - (spokojnie, zaraz napiszę kto tu będzie pisał XD) - trochę skupił moją uwagę cytatuję: ''(...) jako administrator powinnaś pisać często posty.''. Owszem, wiem, że powinnam.
Ale czasami naprawdę nie mam czasu...
Posta z konkursem prawie cały  czas przekładałam, bo z powodu krótkiej doby, nie wyrabiam się.
Ponadto w sobotę (21 marca) mam 13 urodziny... no i wiecie... :p
Chciałabym tu pisać w miarę często jak na początku - chciałaBYM.
Ale jakoś... nie wychodzi.
Dwudniowa wycieczka do Sudet, sprawdzian szóstoklasisty, komers...
I to wszystko tak blisko...

A ja tyle razy chciałam odejść, jednak tu jestem....


OK!
Nie owijając już w bawełnę, powitajcie nowych, próbnych redaktorów!

i w tej chwili cos mi sie stalo z klawiatura...

Licze na Was, dziewczyny!
Podajcie mi adresz email, z ktorych bedziecie pisac, po czym ja Was zaprosze!

Pozdrawiam!


PS Dzieki za tyyyle zgloszen! 
PS2   OKRES PROBNY TRWA DO 31 MARCA!

12 komentarzy:

  1. Gdy to wytłumaczyłaś to zrozumiałam. Przepraszam i jeszcze raz przepraszam.

    -Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że mi się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla nowych redaktorek!!
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Jezusie Chrystusie Panie Nasz.
    No nie wierze :O
    Wchodzę na bloga
    Patrzę "Wyniki"
    Przypominam sobie, że zapomniałam napisać posta próbnego.
    Myślę "O kurcze, na pewno mi się nie uda!"
    Czytam, czytam
    Mój nick...
    Nie ogarniam
    Wchodzę i wychodzę.
    Nadal mój nick
    i nadal nie wierze :O
    Fenk ju fery macz
    A, zapomniałabym
    Mój email:
    Alczaxd@gmail.com
    Pozdrawiam i z całego serduszka dziękuję ♥
    ~Ala3221 - Alkuś

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey Ola mam sprawę bo się zgłosiłam na redaktora ale nie miałam jak napisać posta próbnego bo miałam wycieczkę szkolną na 3 dni a potem komp w naprawie :( Więc dałoby się żebym mogła napisać posta próbnego bo nie miałam wcześniej jak :(.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jezu dzięki Ola naprawdę. Jesteś bardzo miła :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej,tu NaleśniQ.












    Emm.. To tak z prosta?

    Żygam.
    Nie przyjełaś mnie.
    Trudno.

    No więc ten,no....


    Pa :*

    ~ NaleśniQ

    OdpowiedzUsuń