czwartek, 12 marca 2015

KONKURS NA REDAKTORA(ÓW)!

Elo, siema, cześć:)

O #fak ostatni post 27 stycznia... :')
Ale tak to jest, jeśli gra nie jest już tą samą grą z lipca 2013 roku.
W dodatku 1 kwietna (prima aprillis, bo się pomylisz!) sprawdzian szóstoklasisty.
Nie, nie boję się. (czy tam stresuje ;-; NIE)
Po prostu to moja wychowawczyni jest baaaaaaaaaaardzo tym przejęta, bo myśli, że to nowa podstawa, ale i tak dobrze piszemy sprawdziany blablabla.
I właśnie nadmierny "doping" jest... hm... uciążliwy?

Blog upada.
Po prostu. :)
Nie ma się czym martwić.
Na pewno?
Ta.


CO TRZEBA ZROBIĆ?

Nic trudnego.
W porozumieniu z KisieleeeQ, przejdą wybrane, doświadczone osoby.
  1. Nie prowadzisz bloga? Nie masz stałego miejsca? Wyślij próbny post na email: mika2118msp@gmail.com
  2. Jeśli piszesz na czyimś blogu, lub prowadzisz swój - podaj linka w komentarzu! Co prawda, mile widziany również próbny post na email podany wyżej.
  3. PODAJ SWOJĄ NAZWĘ NA MOVIESTARPLANET! - takie proste, a jednak niektórzy o tym zapominają.
WYMAGANIA.  

  • bardzo dobra ortografia!
  • +10 lat!
  • częstotliwość (około 3-4 postów tygodniowo)
  • aktywność - czyli w razie jakiegoś plagiatu zauważonego na innym blogu (skopiowana treść z owego bloga)

To... tyle. ;p
Nie jest to jakoś masakrycznie chyba wyolbrzymione, więc liczę na Was!
Blog ma niespełna 80 tysięcy wyświetleń!
Uratujmy to!

Dzięki, pozdrawiam!



PS: Nie dziękujcie za teledysk. 8) JEST ŚWIETNY XD


35 komentarzy:

  1. Nie zgłaszam się. A po co?
    ~tomek kca

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Nazywam się Ida, i mam 11 lat.
    Z ortografią nie mam żadnych problemów, choć - jak u każdego - literówki się
    zdarzają. Posty pojawiałyby się co dwa dni, czasami nawet codziennie. Myślę, że byłabym aktywna. Nie zostawiam jakiejś interesującej, podejrzanej sprawy - wręcz przeciwnie, coraz to się w nią zagłębiam. Aha, zapomniałabym - mój nick na MSP brzmi Keyleen. (Bez kropki). Posiadałam swojego bloga, ale odeszłam z niego. Obecnie piszę u Zue (Zwariowaneee-msp.blogspot.com) i u Aleksy (Przygody-z-msp-i-my.blogspot.com) Nie będę pisała za dużo o sobie, bo nie prosiłaś o podawanie takich informacji :P

    Pozdrawiam,
    Mjenta\Keyleen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha, mail to idusia122@gmail.com :)
      ~KeyleenZTelefonuXD ;-;

      Usuń
    2. Powiem tak: opis siebie mile widziany. :)




      PS; Bo zapomnialam tak naprawde xdd

      Usuń
  3. Zgłaszam się, a co mi tam.
    Na imię mam Klaudia, mój wiek to 13 lat.
    Ortografia, szczerze, moją przyjaciółką nie jest, jednak ją znam, a korekta w komputerze tylko w tym pomaga.
    Aktualnie piszę na blogu Zue (jak Mjęta), czyli zwariowaneee-msp.blogspot.com, chociaż na wszelki notkę próbną też wyślę.
    Na MSP moje konto to MalinaDunia.

    Mam pytanie co do konkursu- do kiedy mogę wysłać post?

    Psdr,
    ~Laud

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info!
      +zapomniałam wpisać: posty z mojej strony pojawiałyby się ok. 3-4 razy w tygodniu

      Usuń
  4. Nie biorę udziału ,bo nie mam konta Google. Twoje logo jest bardzo ładne.A tą piosenkę lubię:).
    ~dzwoneczek011
    PS: Też mam 1 kwietnia test.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi byc konto google, moze byc interia itp.

      Usuń
  5. Powodzenia biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Na imię mi Amelia mam 11 lat w tym roku 12 a dokładniej 30 lipca. Ortografia hmm... chyba widać z ortografią nie mam problemu z dyktand dostaje 5. Aktualnie moim blogiem jest ,, malinowe-msp-razem-z-nami.blogspot.com. Posty by pojawiały się możliwe codziennie albo co drugi dzień.
    Na MSP nazywam się Selenne.
    Na wszelki wypadek wyśle notkę próbną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko.
    Kiedy będą wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia wszystkim! Ahh, życzę aby marzenie na dostanie się na tego bloga się spełniło (jestem czystym przykładem). :)
    Haha, drugi raz się nie zgłoszę. XD NIE ZMUSZAC XDD
    ~ Wizzy/Linis (ehe, nowa ksywa. 8))

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkurs?spelnienie moich marzen.na msp jestem snicerslady0 mam 12 lat i jestem twoja wielka fanka.Moim marzeniem jest pisać tu.prawie spadlam z krzesła patrząc na ten post.pisze na moim wlasnym blogu:szalonemspimy.blogspot.com
    E-mail to Kasia339@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, szczerze? ZglosilaBYM sie :)
    Bo uwielbiam tego bloga i boli mnje patrzenie jak on upada. Ale nie mam po prostu czasu na blogi. Ledwo go znajduje na wejście na msp a co dopkero pisanie posta. Jestem w 1 gim a to masakra. Nie wyrabiam sie z niczym.. Powodzenia wszystkim ;* Mam nadzieje, że uratujecie tego bloga, bardzo wam w tym dopinguje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, Zgłaszam się :)
    Nazywam się Alicja (Ala, no) i mam 12 lat. Z ortografią i interpunkcją nie mam problemu, zawsze miałam 5, ewentualnie 3. Na MSP jestem Ala3221 i mam 20 lvl.
    Nie wiem, czy warto coś tu o sobie pisać, dlatego jutro napiszę posta zgłoszeniowego.
    Jestem również adminką na blogu Nalesniq-i-msp.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Ala3221 - Alkuś

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Chciałabym się zgłosić :3 Nazywam się Natalia mam 12 lat. Miałam wiele blogów ale nigdy nie mogłam dobrać odpowiednich kandydatek do pisania. Mówią na mnie Nua. Z ortografią nie mam problemów. Pisałabym posty codziennie lub ewentualnie co dwa dni. Na moviestarplanet mam 27 level. Nazywam się M a j u $ k a. ( bez kropki). Posty piszę szczegółowo ale tak aby nie zanudzać :) Jutro wyślę post próbny :) Mam nadzieję, że ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey jestem Agata. Chciałabym bardzo pisać na twoim blogu.Mam spore doświadczenie.4 lata.Na msp jestem beacia041#$. Piszę (zaczynam) pisac na blogu aglet888.Z dyktand mam same szóstki. Posty będą pojawiały się max 3 razy w tygodniu bo mam dużo nauki��

    OdpowiedzUsuń
  14. Już napisałam próbny post.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. TYLKO NIE TY GÓWNIANA KOPIARO! TAK, TO TY DEBILU!!!!!!!!1 SPIERDALAJ!

      Usuń
  16. Co mam powiedzieć. Zgadzam się z tym że blog upada, a czemu ?. Jak blog ma nie upadać jak nasz kochany Kisielek( uwielbiam cię, moja ty ;*** ) w ogóle postów nie pisze. Uważam że jako prawna właścicielka tego bloga powinna pisać posty. Ty Olciu (olcianators) też jako administrator powinnaś pisać często posty. Jak naprawdę nie macie czasu to zatrudnijcie osoby co robią np : 2 -5 błędów ortograficzny, piszą długie lub krótkie posty, ale z sensem. Bo tu nie chodzi czy masz pomysł na posta. Zawsze można coś wymyślić, chodź by jakieś looki. Miałyście dużo osób fajny, albo te osoby odeszły lub jej wyrzuciłyście. Rozumiem że do bloga trzeba osób co piszą doskonale, ale na początek aby blog nie upadł wystarczą osoby co mają czas i robią mało błędów. Ja was nie krytykuje, ja was przecież kocham :) Tylko co wchodzę codziennie na tego własnie bloga nie mam co czytać. Proszę nie obraźcie się ;**

    ~ Monia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wchodzę prawie codziennie i żałuje ,że nie zawsze jest coś nowego. Mamy tak samo:) .
      ~ dzwoneczek011

      Usuń
    2. Dzięki za opinię!
      Ponadto, myślę, że chyba już teraz napiszę wyniki. :)
      Chyba nie ma na co czekać, nie?
      Ewentualnie, jeśli zgłosi się jakaś osoba, która mnie zainteresuje, to ją zaproszę.

      Jeszcze raz dzięki!

      Usuń
    3. Nie chciałam was obrazić. Jeśli obraziłam to przepraszam

      Usuń
    4. -Monia :)

      Usuń
  17. blog: cynia3-i-kokosowe-msp.blogspot.com Jestem redaktorką "Julia Borowska", na msp alexa54321 (oryginalnie)

    Mango/alexa54321/Jula

    OdpowiedzUsuń