niedziela, 8 marca 2015

Recenzja nowego konkursu + Odejście czy po prostu przerwa?

Hey! ;*
No więc, długo mnie nie było. Za co bardzo przepraszam!
Tak jakoś nie miałam czasu i chęci, zachorowałam. Mam przynajmniej czas na napisanie posta!
A wczoraj czytałam "Pannę z mokrą głową". Ogólnie zazwyczaj ciekawią mnie wszystkie książki, jakie czytam, ale ta jest okropna! Bywają słowa, nad którymi muszę się zastanowić.
Przynudzasz, Kokos! .-.
Okej, dzisiaj skomentuję najnowszy konkurs. Gotowi? =)

Motyw:




















Niby okej, tło jest bardzo ładne (nie ma to jak najpierw paczać na tło), ciemne, ale zarazem sweet'aśne. Trochę nie podoba mi się ten różowy, bardziej pasowałby czerwień, którego jest OKROPNIE mało. Postacie są nawet okej, chociaż EMO nie noszą kolorowych rzeczy!
Natomiast czcionka jest spoko, ale... agrafka? Od razu skojarzyło mi się z żyletkami, cięciem się. Taki przykład dają modzi? ;\
Ocena: 6\10

Ciuchy:

(Będę oceniała każdą stronę opisowo, ale punkty dam wszystkim razem!)
Włosy są ogólnie spoko, ale trochę przesadzili z tymi pięcioma diaxami. Wszystkie bluzki mi się naprawdę podobają, oprócz tej niebieskiej. Nie kojarzy mi się za specjalnie z emo.
Sukienka i legginsy jakby nie patrzeć są ładne.

Boże, ten topik z kolcami jest śliczny! MUSZĘ go mieć! ♥
Spodnie jakoś bardzo mi do gustu nie przypadły. Pozostałe rzeczy mogłabym na siebie założyć, ale przede wszytskim miłuję tatuaże (w dodatku nie dla VIP!) i buty. Które? Obie pary ;*

Na sam koniec zostały najnudniejsze rzeczy. Oczywiście, percing. W sumie nie wiem, czym są te serduszko i diament, ale wydaje mi się, że to tatuaże. Dali te same włosy tylko, że dwukolorowe.
Kolczyki są przeciętne, ale da się z nimi przeżyć.






Ocena: 7\10

Animacje:


Nazwa: Hmm, dosyć ciekawa. Sieć\Internet Emo, nawiązuje do animacji, chociaż jak dla mnie to te świece są chore.

Kategoria: Zabawa & Czad Noo, bardzo -.-

Cena: Jak na mój gust jest to drogo. No, błagam... (Prawie) 1000 sc za animację, która pokazuje siedzenie na laptopie, sieć emo?!

Co pokazuje? MS siedzi na podłodze wśród palących się chorych świec i szpera po necie, to chyba jakieś mroczne strony.

Przydatna? Jak dla mnie nie, ale jeśli chcecie zrobic film o *tajemniczej i przerażającej* dziewczynie to może...




Nazwa: Język dinozaurów? Naprawdę?Naprawdę? Naprawdę?! To żałosne -.-

Kategoria: Pozy (A nie powinno być Dzikie & Zwariowane)

Cena: Hmm, jak dla mnie nie jest to jakoś bardzo dowartościowana (XDDD) animacja, stąd tez wg. mnie powinna kosztować 400 sc.

Co pokazuje? Sama nie wiem, MS jest chora na mózg. >.< Próbuje rozmawiać po Dinozaurowemu. xD

Przydatna: Tak, jeśli robisz film o psychopatce. ;)


Nazwa: Piosenka od serca? Dobrze zrozumiałam? *U* Takie zakochane emo, to lubię.

Kategoria: Miłość & Emocje

Cena: No, może nie jest to tak dużo, ale jednak wolałabym gdyby ukazała się ona w wersji za StarCoins.

Co pokazuje? MovieStar gra na gitarzę miłosną melodię. ;)

Przydatna? Bardzo, nawet dla "zwykłego" aktora. To takie słodkie ♥





Nazwa: Ogon demona? No, niby tak to wygląda.

Kategoria: Zabawa & Czad (Jej, mam ogon! To takie czadowe, że aż zabawne!)

Cena: Dosyć przystępna, dałabym tyle za tą animkę (tylko mi ten zwrot kojarzy się z anime?).

Co pokazuje? Hihi, diabeł. Brakuje jeszcze rogów! Trochę się zraziłam do tego ogona, bo na końcu jest serduszko, które wygląda jak dupa. xD

Przydatna: Tak, zarówno do komedii, jak i horrorów. A nawet możecie sobie ją ustawić na profilówkę.





Nazwa: Miłość Emo? Okej, jak już jest gitarka to niech będzie grafitti. Szkoda, że nie ma tam czegoś innego, np. wulgaryzmów. xD Taki żarcik.

Kategoria: Zabawa & Czad

Cena: Hmm, dosyć rozsądna, jak na taką animację.

Co pokazuje? MS maluje grafitti na murze po czym na nim siada.

Przydatne: Do takiej skejtówy, czemu nie.






Szczerze spodziewałam się ciekawszych animek, ale te też mają w sobie "to cos" Daję: 8\10

Rzeczy:














Większość rzeczy jest przydatna, bardzo mi się podobają!

Taa, ale po co ten post skoro w tytule jest napisane "Odejście czy po prostu przerwa?". Otóż nie chciałam, żeby się zmarnował, bo zaczęłam go wcześniej pisać. Gdzieś tak w czwartek.

No więc, robię sobie przerwę. MSP mi się nudzi, wyczerpałam się. Nie mam radości z tego, że gram sobie w tą różową gierkę i piszę na blogu o niej. Nie mam na nic czasu i chęci.

Proszę więc Martę i Olę, żeby mnie nie usuwały. Ja za tydzień, ewentualnie dwa wrócę. Stresuje się, gdy wiem, że jeszcze post! Za dużo siedzę na kompie i telefonie, czyli inaczej: męczę moje paczadła.
Zresztą muszę się przygotować do ligi z matmy i przyrody, co jest masakrą.

Wakacje! PRZYBĄDŹCIE! BŁAGAM!

W moim życiu panuje taki chaos, huragan. Próbuję "spalić kilogramy" i... nie! Żadnych anoreksji. Po prostu ograniczam słodycze (taa, ale prawie cała czekolada OREO, którą wczoraj zjadłam się nie liczy c:) i robię brzuszki. Czasem pompki. Dobra, czemu ja gadam o sobie w takim wymiarze?!

Więc, Adios!

6 komentarzy:

  1. Post taki sam jak u Kathey ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem. Ale są osoby, które nie czytają bloga Kathey. Zresztą nie miałam czasu. Ludzie, czemu wy boicie przyznać się do zwykłego zdania? Piszecie wszystko anonimowo. No, to nawet nie jest hejt. -_-

      Usuń
  2. Fajny i ciekawy post. :). Twoja MS jest ślicznie ubrana.♥A tak obrazek z pieskami ładny i słodki.
    To do zobaczenia za 1-2 tygodnie!
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  3. Emo noszą kolorowe rzeczy. Większość to, oczywiście, czarne ciuchy, ale Emosi czasem ubierają się na różowo (dziewczyny). :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś widziałam już ten post. :o
    #MEDŻIK

    ~Tuńczyk
    'Moviepianka

    OdpowiedzUsuń