środa, 18 marca 2015

Wracam z nowymi pomysłami! ^^ + Mój nowy blog

HEY! ;3
Ta długa przerwa była mi bardzo potrzebna. Odetchnęłam, w końcu.
No i wracam z nowymi pomysłami, których...
NIE WYKORZYSTAM!
Przerwa dała mi dużo do myślenia i zrozumiałam, że to robi się nudne. Pisanie o jakiejś gierce jest dla mnie monotonne: ocenianie ludu, recenzowanie nowych konkursów, odkrywanie niby "ciekawych" ciekawostek o msp, pokazywanie look'ów. To dla mnie nudne.

Więc odchodzę. Najpierw Wizzy, potem Kitka to i na mnie czas.
Ale na EM ES PE będę wchodziła, może uda mi się zrobić jakiś film.
Dziękuję Marcie i Oli za to, że dały mi szansę pisania tutaj. To było cudowne <333
Dziękuję również Wam, że komentowaliście moje posty! <333

Jedni się cieszą, drudzy nie. No cóż.
Zapraszam jednak na mojego nowego bloga:
swiat-wedlug-koko.blogspot.com
Trwa tam konkurs na redaktora, blog ten jest o życiu. O WSZYSTKIM.
Chętnych zapraszam, za reklamę przepraszam.
Pora zbierać manatki, z tych rymów wyszła wielka kasza.

Paa! =)
P.S. Będę tu zaglądać!
P.S. Ostatni raz...

3 komentarze:

  1. Bywa... :p :))
    W koncu na mnie tez przyjdzie czas, a Tobie (mlodszej osobie ode mnie) juz sie znudzilo... No nic; Moj swiat sie zawalil. Ale jade dalej 8)

    Pzderki!
    Olcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ,że odchodzisz.
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę tęskniła. ☹ Byłaś moją ulubioną redaktorką. Ale bywa...

    OdpowiedzUsuń