poniedziałek, 16 marca 2015

Blog zarażony... Miętą?

Cześć :)
Nazywam się Ida i mam 11 lat.
Będę miała zaszczyt pisać na tym blogu.
Zaszczyt... XD
No więc...

Mój nick na MSP brzmi Keyleen
Większość nie lubi swoich nazw, ale ja moją wprost ubóstwiam <3
 Posty będą się pojawiały ok. co trzy dni, bo mam do ogarnięcia
jeszcze dwa inne blogi. .
Mam nadzieję, że dogadam się z innymi redaktorkami, bo wydają mi się bardzo miłe!

Dobra, coś o mnie.
Chodzę do piątej klasy (sportowej).
Moją pasją, najważniejszą nad życie, jest koszykówka.
Problem w tym, że jestem młodsza o rok od moich
koleżanek z klasy, a, co się z tym wiąże, trochę niższa.
. Dobra, nie będę przynudzać, bo to nie
blog o koszu... XD
Nie licząc sportu, moim hobby jest malowanie - i wiem,
po kim to odziedziczyłam. Moja mama jest historykiem sztuki,
tata galerzystą (prowadzi galerię sztuki), a ciocia malarką.
Taka se artystyczna rodzina, #ACO.


Nie chcę więcej pisać, bo pewnie większość z Was i tak to pominęła XD
Acha, i ostatnia sprawa - komentarze. Bardzo mi na nich zależy, chcę
poznawać Wasze opinie. Więc, jeśli to czytasz - skomentuj! <3

Teraz, jako ostatnia sprawa w tym poście: serie.
Mam pomysł tylko na jedną. Banalną. Mam nadzieję, że nikt jej nie prowadzi.
Pod tym postem możecie dawać pomysły na posty.

  • Tygodniowe TOP - chyba wiecie o co chodzi. Będą kategorie: look, artbook, film, projekt w DS, ubranie na MSP i animacja.
Taq, TT. #NOCO.
Teraz ostatnia rzecz: kocham robić loga.
Wiem, że Kisiel prowadzi taką serię, ale ja muszę
się pochwalić moimi najlepszymi pracami:



Dla Madiee - Kasi - Stylówkilol=]


Dla Mua *o*


Dla Zóelli Zóellasofskiej.




 

Tak, to moje dzieła. Mi się okropnie podobają *o* (#skromność)
Dobra, dobra. Kończę. Bo co, post powitalny ma być długi? :P

Pozdrawiam,



5 komentarzy:

  1. Kosz, kosz, kosz<3 to co kocham<3 (oczywiscie kocham tez siatke i reczna nawet ^^).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kooooosz <3 Mam nadzieję, że będziesz dobrą redaktorką. Masz śliczne imię i wydajeszz się MEGA mia. Mogłabym logo (:
    Alice917

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydajesz się miła. Fajny pomysł z TOP. Robisz ładne loga.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  4. WYDAJESZ sie byc mila #ACO #XD
    #KOCHAM #HASHTAGI #JUTRO #REKOLEKCJE #WOOOLNEE #TAKJAKBY
    Ogaar xd

    Narazie jestem zadowolona ;)

    Pzderki
    Ola <3
    PS; POCHWALE SIE #ACO
    Widzilam dzisiaj pania Katrzyne Dowbor z "Nasz nowy dom" xdd #joł słeg
    Jaki swiat jest maly :)
    A jechalam tylko do galerii do ccc XDD

    OdpowiedzUsuń