sobota, 21 marca 2015

Hmmm... Pa? :c

Hej.
Jakby ktoś chciał wiedzieć, tu Milka.
Dzisiaj chciałabym zakończyć przygodę z tym blogiem. Bardzo przepraszam. To był pierwszy blog, na którego się dostałam. Miał on wtedy zaledwie 12 tys wejść.
Kochani, przywiązałam się do Was, do bloga, do redaktorek, ale każdy musi kiedyś coś zakończyć... Nic nie trwa wiecznie.
Dziękuję Wam za wszystko. Za ciepłe przyjęcie, za Wasze miłe komentarze, za aktywność pod moimi postami <3
Zmieniłam się, bardzo. Zaczęłam pisać bardziej zrozumiale, doroślej. W moich postach w końcu widać sens. Chcecie mój pierwszy post? Proszę.

czwartek, 21 sierpnia 2014

Witajcie ^^

Hejo wszystkim ♥ Jestem świeżutką osóbką tutaj ^^ Dzisiaj opiszę siebie. Na blogu będę zajmowała się modą. Dlaczego? Dlatego, że nie chce mi się pisać nowości i ciekawostek xD Na modzie się tam znam i coś tam z tego wyjdzie xd Dobrze, teraz informacje na mój temat :

Mam na imię Kasia i mam 11 lat. Po wakacjach idę do 5 klasy. Na MSP gram pod nickiem kasia3348. Moim ulubionym kolorem jest kolor morski. Ze zwierząt najbardziej lubię koteły <3 (koty xD). Niestety nie mogę mieć kota, ponieważ mam na kocią sierść alergię ;c Gram jeszcze na transformice (TFM) pod nickiem Kwysoka. Lubię malować i uprawiać sport (siatkówkę i koszykówkę). Gram również na klarnecie (to taki instrument xD) w orkiestrze. Moje przezwisko to "Milka" bardzo je lubię (XD) i chciałabym być tak tu nazywana :3
To tyle z mojego opisu. Mam nadzieję, że mnie tu polubicie ^^
Jutro zrobię początek mojej nowej serii (Mam już tyle pomysłów ;* ^^).

Oki, na dzisiaj to już tyle ;*
P.S. Laniaczowate logo ^^ Takie drastyczne ;3












19 komentarzy:

  1. Jezuuu NIE!!!! ;cc :((

    Kasia ;x
    Chociaz w sumie... Jestem dumna z tego, ze Twoja przygoda 'wyszla' stad. :)
    Powodzenia w bloggowaniu! ;)

    Pzderki
    Olcia

    ps. odchodzisz dzisiaj w moje urodziny;
    taki prezent od cb :c :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że odchodisz.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda... Ale nic, Twoje życie, więc rób jak uważasz.
    ~Laud

    OdpowiedzUsuń
  4. Nope ;-; Milko, może jakiś blog modowy zrobisz ? Odpiszesz ;c ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzę teraz bloga o życiu z moją BFF Asią :) Masz tu link:
      awesome-life-of-two-girls.blogspot.com

      Usuń
  5. Opuszczasz blogi ,a zakładasz nowe.
    Ten ci się znudził ,a abieski czy emily nie.
    Jesteś ohydna, piszesz tylko na tych gdzie jest więcej wyświetleń ,aby się wybić.
    Lubiłam twoje posty, ale już dojrzalam ,aby zobaczyć cały twój cel blogowania.
    I wiesz co? Za kimś takim jak Ty na sto proc. Tęsknić nie będę. Dzieki, pa, nie pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweetheart, a tak podpisać się to by nie łaska?
      Jeju, nie ma czasu to musi z którychś blogów odejść, tak? A z resztą, ciekawa jestem co ciebie skłoniłoby do zastania i dokonania wyboru blogów...
      Hejtować może każdy i nie pisz mi tutaj, że to nie hejt, bo to jest hejt :')
      A ja cię pozdrawiam, ale czymś innym ;*
      ~Laudy (podpis tak wygląda, jeśli nie wiesz)

      Usuń
    2. Może sądzi, że tutaj są redaktorki i będą pisać? Wszystko może jej się nudzić.
      Do Abieski dopiero dołączyła, więc po co ma tak nagle odchodzić? Starania byłyby na marne.
      Blog o życiu to nie to samo, co blog o MSP. Tam może pisać o wszystkim.
      Pozdrawiam,
      ~Alkuś

      Usuń
    3. O-D-W-A-L S-I-Ę :)) Jej życie i bardziej wie co i dlaczego robi.:) "Dojrzałaś"? hahahhahhahahahahahha dojrzalas do czytania blogow o msp. ; 333 Idz dziecko na dwor, a nie siedzisz przed kompem. ; 33

      Usuń
    4. Wmawiajcie to sobie ,wstrętne lizodupce :*

      Usuń
    5. Żal dupe ściska tak mocno, że już nie wytrzymujesz? :)
      To moje życie i nie zabronisz mi, żebym coś zrobiła. Nie podoba się coś, to odwal się ode mnie, bo ja mam Cię daleko w dupie.

      Usuń
    6. Drogi anonimie.
      Wlasciwie... Droga lizodupo, przyznasz sie w koncu, jaki masz nick na MSP?
      Ph nie
      Przeciez poleca hejty.
      Juz je masz, misiu.
      Zastanow sie nad tym, co piszesz.
      Nie pozdrawiam
      ~Alkuś

      Usuń
  6. Kaźga, dlaczego :(
    Ja wiem, że to Twoja decyzja, ale na pewno będziemy tęsknić.
    A na chat wchodzić będziesz? Chcę Cię w końcu poznać, hihi.
    ~Alkuś

    OdpowiedzUsuń