czwartek, 19 marca 2015

Panie i panowie, przedstawaim Wam... się!

Panie i panowie, wszyscy zgromadzeni, przedstawiam Wam...



Się!
 
Jestem nową, szczęśliwą z tego powodu, próbną redaktorką tego bloga. Dziękuję ogromnie za tą szansę!
 
Na imię mam Klaudia, ale wolałabym, jeśli nazywalibyście mnie Laud, Laudy lub Dusia. Mój wiek to 12, rocznikowo 13, lat. Jestem osobą stosunkowo nieśmiałą (ale bez przesady), z poczuciem humoru i przyjacielską (jak już kogoś poznam). Kocham czytać książki, można to zajęcie nazwać moim hobby.
 
Na MovieStarPlanet mój login to MalinaDunia, niedawno założyłam również Laudy. Obecnie posiadam 24 poziom i VIP.
 
Mój ekran gry:
 
 

Dopsz, jak na post przywitalny tyle powinno wystarczyć, ale jeśli macie jakieś pytania nieoczekujące zwłoki to je mi zadajcie c;
 
Dziękuję za uwagę!
Pozdrawiam,
Jeśli ktoś chciałby ode mnie logo to z chęcią mu zrobię :)
 

 

5 komentarzy:

  1. Ja chcę logo!
    -snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Laud! Moim zdaniem Klaudia to ładne imię. Też lubię czytać książki. A i cudne logo.
    ~ dzoneczek011
    Ps :Możesz mi zrobić logo chociaż nie mam bloga, ale na tapetę mogę dać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)
    Masz śliczne imię ;)
    Poprosze logo :*
    Mam nadzieje, ze szybko zadomowisz sie na blogu :) ~ Pozdrawiam XXXXXTOLKAXXXXX :) (BEZ BUZKI XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę logo ;3
    Mój nick to Alliante

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ❤
    Prossę o logo :3
    Nivk: lala NR1 0
    //Cindy

    OdpowiedzUsuń