poniedziałek, 30 marca 2015

Brak tytułu, bo pomysłu na niego też niż ma :p :3

Cześć !! :3 Tu Olga, tsaa xdxd :p Wiem, że piszę bardzo bardzo rzadko, więc pomyślałam, że jak będę mieć jakąś serię, to może moje posty będą częściej. Mam w sumie dwa pomysły....: 1. Wczoraj i Dziś (nazwa wzięta z książki od historii :p) - biorę trzy osoby (zgłaszacie się w komach), pokazuję ich jeden z najstarszych, i jeden z najnowszych looków, opisuję, co się zmieniło, i czy ta zmiana wyszła na dobre. 2. I tu nazwy brak, nie mam jakiegoś kreatywnego pomysłu :D może jak opiszę o co chodzi, to ktoś z Was na coś wpadnie ? No oby xdxd :D więc chodzi o to, że biorę 6 osób (tak, tak, z kom), biorę ich NAJNOWSZE looki (po jednym xd) i piszę - co jest w nich podobne, kto z kim ma najpodobniejszy gust, który moim zdaniem najlepszy itd. Ooo mam jeszcze jeden pomysł :D no to: 3. Grafikomania xd niee no, nie mam weny na nazwy. Serio, przychodzi mi tylko GRAFIKOMANIA :D polega to na tym, że robię logo/gifa/dyplom/tapetę na komputer itp. W każdej części - po cztery, a co ! :D Zgłosić możecie się tylko po jedną rzecz, ale za to kilka razy (tzn. mogę Wam coś zrobić w innej części xd) tylko pamiętajcie - jeżeli chodzi o: -logo: podajecie jaki napis, styl, itp. -dyplom: dla kogo, za co, co ma na nim był -tapetę: co ma na niej być -gifa: co ma na nim być, jak mniejwięcej ma wyglądać. Którą z nich mam prowadzić ? Może wszystkie ? Albo dwie ? Jak nazwać tą drugą ? Do....napisania ? ;) :* :*

10 komentarzy:

  1. Hhehe, w tytule powinno byc "nie ma" ale jestem głupia i jak pisalam to kliknelam w zly wyraz c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się seria Wczoraj i Dziś. Z chęcią wziełabym w niej udział.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam Wczoraj i dziś ;p XD

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę gifa ^^^
    -snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Wczoraj i dzis 6 :p :')
    Zglaszam sie (jw.)


    Pozdrawiam 6-to klasistow!
    STREEEEEEES XD

    Olcia /Mika2118

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo Ty masz jutro egzaminy ? :')
      Powodzenia !! :* <3

      Usuń
    2. Ja TEŻ jutro pisze:).
      Powodzenia!!!
      ~dzwoneczek011

      Usuń
  6. Zgłasza się do drugiego nick: Selenne

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 seria moglaby się nazywać ,,Podobny czy różny styl?" Wiem. Nie za bardzo to kreatywne, ale dzisiaj nie mam pomysłu. Jak na cos wpadnę, to jeszcze napiszę. :)
    ~CarolineLoveYou

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być jeszcze ,,Kolorowa moda na MSP"

    OdpowiedzUsuń