wtorek, 3 marca 2015

Coś o mnie i coś jeszcze ^^

Ktoś tu dłuuuugo nie pisał, a mówiąc pisząc to, mam na myśli mnie - Kicię. Muszę Wam się zwierzyć - nie wyrabiam z tym. Dla mnie to za duża presja, nie wiem, jak się zachować, o czym pisać. Mam nadzieję, że okres ten minie, bo lubię pisać posty, ale nauka. Albo inaczej - nie uczę się, bo mam zawaloną głowę pracą domową. Czemu? Normalnie, to bym pisała, ale to szkoła. Tak, wina szkoły. Chodzę do nowej szkoły, musiałam się przeprowadzić, piąty raz.A w szkole nowej, podchodzi się wiele poważniej, jest większy "stopień" trudności. Nie wyrabiam. Chodzę tu dopiero od czterech miesięcy (listopad, grudzień ... *liczy*), więc mam problem. Do tego przytrafiają mi się okropne rzeczy, które uniemożliwiają mi pisanie na blogu. Np., dzisiaj na wf-ie sobie nadgarstek o drabinki zahaczyłam. Spuchło mi, bolało niesamowicie. Teraz zbytnio pisać nie mogę, bo jestem prawo-ręczna, a ten nadgarstek u prawej ręki mi spuchł. Pech. A, i ktoś mi się włamał na konto. Niby nic - konto w Internecie, na jakiejś gierce, ale dziadkowie włożyli na te wszystkie Sripy (ie chcę urazić osób mających je) dużo pieniędzy ciężko zarobionych. Dobrze, że się połapałam w porę. Zostało mi skradzionych połowa ciuchów, wszystkie SC, Diamentów trochę. Pomożecie? Mam nowy ArtBook, więc zobacz, dobrze? I muszę BARDZO podziękować mojej znajomej, którą będę teraz nazywać "koleżanką" - Frankisztajn26, która mi zawsze pomagała. Najbardziej w tej chwili. To ona pierwsza bez targowania mi pomogła. Franki, mam nadzieję, że to czytasz. ;3 Teraz 20 faktów o mnie.
1. Mam 10 lat, ale za niedługo 11.
2. Urodziny mam 30 sierpnia (jeden dzień przed szkołą!!!!!!!!!)
3. Mam młodszą siostrę.
4. Robię bransoletki z gumeczek (rakotwórczość, tsaaa....)
5. Jestem molem książkowym. ^^
6. Mam wielką wadę wzroku (minusy).
7. Jest dokładnie 19.10, kiedy ten punkt piszę.
a) Teraz 19.11 *-*
8. Teraz przerabiam geometrię.
9. Chodzę do klasy 4 (jak Kokos c;)
10. Komputer stoi w moim pokoiku, ale go źli ludzie wyniosą. *SŁOOOO*
11. Boję się małych figur geometrycznych, które się nagle pomniejszają (mój największy koszmar, abstrakcja...)
12. Oglądam Banshee.
13. Lubię ciastka.
14. Nie mam prawdziwych przyjaciół, oprócz mojej siostry. ;cc
15. Gdy piszę "nie" na początku zdania, ZAWSZE pisze "NIe".
16. Gdy byłam mała, wyglądałam jak chłopiec. .-.
17. Od 3 lat zaczynam włosy zapuszczać (już sa długie ^^)
18. Pisałam bloga, ale go usunęłam.
19. Dostałam pjone za Inglisza, PJONA!!! *^*
20. Pisanie tego wszystkiego o mnie zajęło mi ponad 20 minut.
Dobra, ja kończę. I piszcie komki, itp. ^^

1 komentarz:

  1. Też lubię czytać książki. Kocham zapach nowych książek. <3
    Kiedy Q&A?
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń