czwartek, 19 marca 2015

Najgłupsze rozmowy z poczty #1

Nohejcześć
Jak mówiłam, wczoraj (środa) nie było ode mnie postów, wiecie dlaczego.
Dzisiaj przychodzę z serią "Najgłupsze rozmowy z poczty". Chyba wiecie o co chodzi, nie?
Wiecie.
Zaczynamy!






Nie chcę, żeby na blogu były przekleństwa, dlatego dałam napis "cenzura" #pajnt.
Po prostu zostawię tę rozmowę bez komentarza.


Jeśli ktoś się nie może doczytać, to tam pisze "Nie ta milka".
Kolejne dziecko, które sądzi, że jest fajne.
Nie wiem, czy mam więcej rozmów, dlatego teraz będą pojedyncze wiadomości!














Ja wiem, że to nie jest śmieszne, ale żałosne. Ta wiadomość ukazuje, że ludzie na MSP chcieliby wszystko za nic. Ah.

















#rozmowynaskajpjezawszeok
Czyżby dziecko troll, któremu się nudzi? Czytałam to 10 razy, ale nadal nie zrozumiałam, o co chodzi ;_;















"nie to jesteś nie dobra", bo nie chciałam się wymienić. Ah.

Na dzisiaj to by było tyle rozmów. Postaram się jeszcze dokończyć posta, którego zaczęłam pisać w poniedziałek.
~Ala3221












PS. Chce ktoś logo? Nudzi mi się strasznie ;_;

6 komentarzy:

  1. Ja chce logo
    snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsa rozmowa naaaj <3 XDD
    ja chce logo #ACO

    Pzderki!
    Olcia / Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rozmowy mnie ubawiły ;D
    Mogę logo :) ?
    Alice917

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie to mają pomysły... Jak Ci się nudzi możesz mi zrobić logo chociaż nie mam bloga, ale na tapetę mogę dać. :-)
    ~dzwoneczek.011

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym logo *-*
    Nick to Alliante

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałabym logo *-*
    Nick to Alliante

    OdpowiedzUsuń