poniedziałek, 16 marca 2015

Nju redaktorka - ja 8)

Nohejcześć♥
Pewnie nikt nie zna tego powitania, ale po tytule można się dowiedzieć - jestem tutaj nową redaktorką. Oczywiście, to dopiero okres (Skojarzenia off) próbny. Chciałabym najpierw z całego serduszka podziękować Mice (i innym jeśli mieli na to wpływ), że dała mi tą szansę ♥ Nie zmarnuję tego. Posty ode mnie będą codziennie, chyba, że coś mi wypadnie.
Tyle gadania pisania, a się jeszcze nie przedstawiłam.
Nazywam się Alicja, czyli Ala. Mam 11 (rocznikowo 12!!) lat. Moją ksywką w internetach i w realu jest Alkuś. Interesuję się piłką nożną i siatkową. Mam swojego zwierzaka - pieska, który wabi się Puszek. Jest bialutkim mieszańcem. Kocham go nad życie ♥ 
Według 99% znajomych ze szkoły jestem totalną wariatką i nie mam zamiaru temu zaprzeczyć.
Jestem ... nie wiem, czy wysoka, czy niska. Mam 158 cm wzrostu. Oceńcie to sami. Na swej głowie mam długie, lekko falowane włosy w kolorku brązowym (czyli po prostu jestem brunetką). Moje paczadła są troszkę duże i w kolorze piwnym (?), jeśli tak to się mówi.
Na MSP znajdziecie mnie pod nickiem Ala3221. Mam 20 poziomeg.
Screen? Zawsze









Star kojnsuf (spec. błąd) nie mam, więc po co to zakrywać? Właśnie. Po nic.

O boże, chyba tyle o mnie wystarczy, nie? 8)
Jeśli ktoś jeszcze coś chce wiedzieć, to niech pyta w komentarzu bądź na MSP.
*Lapek się wyłączył. Fajnie*
Piszcie, o czym chcielibyście posty. Właściwie, to mam pomysły, ale na razie chciałabym zrealizować któryś z tych:
~Moja historia z MovieStarPlanet
~Moje level'owe zmiany - twarz, looki, styl
~Najgłupsze rozmowy z poczty
A propo komentarzy - byłabym wdzięczna, gdyby się pojawiały. I żeby nie było - NIKOGO nie zmuszam, ale proszę.
Na dziś koniec mojego pisania.
Pozdrawiam Was ♥
#pozdro_dla_tych_którzy_widzą_napis_Ala3221

8 komentarzy:

  1. ;) Mam nadzieję na dużo postów od Cb.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgłupsze rozmowy z poczty- o tak.
    ~Laud

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza seria to najgłupsze rozmowy z poczty

    OdpowiedzUsuń
  4. Z opisu wynika, że jesteś fajna. Powodzenia w postach życzę! :-).
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  5. * M I C E :)
    Ale mow mi Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za najgłupszymi rozmowami z poczty *_*
    Ja mam głupie - mogę Ci przesłać, jak chcesz.
    Na MSP jestem Pauli2k

    OdpowiedzUsuń