piątek, 20 marca 2015

Grafik + Zapowiedź + Włamy na moje konto?! + Informacja na temat lóg

Nohejcześć♥
Przygotowałam grafik mojego pisania.
Piszę też na innych dwóch blogach (jeden o MSP, drugi o TFM), ale na jednym mam przerwę.
Oto jak się prezentuje mój plan postów:
Poniedziałek - 1 post
Wtorek - loga
Środa - Brak :(
Czwartek - "Ciuch rada" (Zaraz wyjaśnię!)
Piątek - "Street Style" (Też zaraz wyjaśnię!)
Sobota - 1 post
Niedziela - brak :(
Oczywiście grafik przedstawia plan postów na ten blog.
Ok, poznaliście się już z nim? Tak? Okej.
~~
Chcę Wam przepowiedzieć (fruszbita macjej) moje 2 serie, których nazwy pojawiły się w grafiku (matko, ile powtórzeń ;_;) wyżej.
Ciuch Rada - Ta seria polega na tym, że wybieram bluzkę i buty oraz dobieram resztę looka do tego. Zaraz, chwila. Ja nie będę wybierać, tylko Wy. Jak? Normalnie (oh). Piszecie w komentarzu swój nick i looka. Musicie też dopisać co mam z tego looka "zabrać" (bluzkę albo buty).
Street Style - To już robota dla mnie. Wchodzę do jakiegoś chatroomu, robię screena jakiejś osoby (w sensie, że ubranie), i przerabiam na ładniejszy strój. Coś w stylu metamorfozy, ale losowej osoby.
Ostrzegam - NIE będzie widać nicku, oraz NIE wiem, czy looki mogą być kupione.
~~
Zapowiedź skończona.
Teraz najgorsza rzecz (dla mnie). Podejrzewam włamy na moje konto.
Dlaczego?
Dlatego:







Zaraz ktoś mi napisze "Przecież Ty wczoraj byłaś na MSP -.-"
Tak, byłam, ale nie rano.
Okej, okej - w szkole nie byłam, ale na MSP też.
O godzinie 10 pojechałam z tatą do cioci Hani, a wcześniej nawet laptopa nie tknęłam.
Niektórzy pewnie nie wiedzą, czemu piszę że to rano. Otóż ostatnia wiadomość na to wskazuje. "Ty nie w sql? :D" sql - szkoła.
Na dodatek, przedostatnia osoba mówi coś o Nocy Hackerów. Niby w nią nie wierzę, ale zaczynam się bać.

Nikt prócz mnie nie zna hasła do Ali3221.
Na wszelki wypadek je zmienię.
Nic nie ubyło. :o
Mniejsza.
~~
Miałam już tego posta kończyć, ale przypomniałam sobie coś!
Jeśli ktoś chce logo, niech zaprosi mnie na konto Capuchino<3


Mam 4 lvl, i nie chce mi się wbijać większego #pozdro.
Mogę tam przyjąć jeszcze 59 znajomych (wina Pixi Star).
Muszę mieć Was w znajomych, jeśli chcecie logo, ponieważ takie w formach looków nie zawsze wychodzą ładnie.
Jeśli ktoś naprawdę nie może zaprosić, bo powiedzmy skończył mu się vip, ma 600 znajomych, a może mieć tylko 400. Wtedy zrobię to w formie looka i postaram się, aby wyszło ładnie.
Zgłoszenie nie jest obowiązkowe.
Przykładowy formularz loga:
*opinia na temat posta*
*nick*
*jaki strój?*
*styl: emo/słodko/efektownie*
*Dopisek/Nick/cytat/wszystko razem*
Boże, uzależniłam się od pogrubionej czcionki.
Nieważne.
Muszę przeczytać lekturę. Nie polecam.
O czym ja gadam piszę.
Dobra,
jednak wbiję szósty level na Capuchino<3
Okok, już lecę.
Pozdrawiam,
Alkuś
#kochamkaiko♥ #IFNforever #mró
EDIT: Można zapraszać mnie na Ala3221, zrobiłam troszkę miejsca.
EDIT2: Zgłoszenie na logo wygląda teraz trochę inaczej!

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na serie.A teraz podam to do Ciuch Rady:
    Nick: dzwoneczek011
    Look: Sweet City.
    Ubranie: bluzka.
    ~ dzoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to ten #IFN?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ice Fresh Nation - Fandom Kaiko ♥
      ~Alkuś

      Usuń
    2. Dzięki. :)
      Muszę powiedzieć, że jesteś bardzo miła i lubię Cię od początku, gdy piszesz na tym blogu.

      Pozdrawiam <3

      Usuń
    3. O jejku, dziękuję ♥
      Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje posty i ja ♥

      Usuń