poniedziałek, 23 marca 2015

Sklep Diamond - Co i jak ?

Nohejcześć♥
Po pierwsze chcę powiedzieć, że piszę tego posta bardzo wcześnie rano i zaraz muszę wyjść do szkoły.
Dzisiaj chciałabym pomóc przybliżyć się Wam do Sklepu Diamond.
Bez zbędnego gadania pisania, zaczynam:
Opis:
Sklep diamond, jak możecie się domyślić, jest po to, aby kupować rzeczy za diamenty z vipa (;_;).
W nim znajdują się:
  • Specjalne - Możemy tutaj zrobić coś specjalnego, typu wysłanie spec. pozdra, aktywowanie boostera.
  • Ubrania - Chyba sami wiecie, co tu znajdziemy. Co gorsze - są tam tylko bluzki, sukienki i spodnie. Żadnych butów.
  • Przedmioty - Po prostu rzeczy do pokoju. Co by tu więcej pisać?
  • Animacje - Możemy tutaj kupić animki (Serio?! Wow :O).
Niby funkcji jest tak mało, ale jednak dużo (łot)
Wygląd:











Że tak napiszę... #ruszoffy #ruszoffy #ruszoffy
Gunwo ruszoffy
*normal*
CZY WSZĘDZIE MUSI BYĆ RÓŻ?
PLS, NO.
Rozumiem, że to gra dla dzieci, ale bez przesady, halohalo.
Oczywiście na różowym tle widnieją różowe diamenty, a po lewej górnej stronie widzimy wielki diament, od którego odbija się róż. Ikonki są różowe.
Okropieństwoo.
*Idę do szkoły, dokończę tego posta jak wrócę :D*
*Wróciłam*
*Idę spać*
*Wstaję*
Boli mnie głowa. Ok.
#CzekamNaHejtyŻeNoszęOkularyAh♥
Funkcje:
Nasz sklep dajmont ma wiele funkcji.
O to one:
Diamentowe Koło Fortuny - Nie wiem, co o tym myśleć. Wydajemy 4 diaxy na to, żeby zakręcić specjalnym kołem z fame. Nigdy tego nie używałam. Mogę wygrać 200 fame jak i 5k/4k. Sporo osób z tego korzysta, ale ja nie, bo to dla mua strata diamentów.
Diamentowy Opis - (Nie wiem, czy to się tak nazywa, ale nie chce mi się na MSP wchodzić). Szczerze? Według mnie beznadziejna opcja. Wydajemy 1 dm na to, żeby Nasz opis był podświetlany przez 20 sek. Ja kiedyś na to marnowałam ten 1 dm, który został po vipie, a mogłabym wydać to chociażby na jakiś fajny dodatek ze sklepu.
Booster - Chyba najczęściej używana funkcja. Przez godzinę możemy zdobywać podwójne fame. Jest sposób, aby to trwało parę godzin dłużej, ale chyba o tym już było, nie? Kocham boosterka ♥
Zniżka -50% ze sklepu - Opcja przydatna tylko dla osób, które serio nie mają co robić z dm. Nie dość, że trwa to jedynie godzinę, to znów marnujemy 25 diaxów. Najgorsza z najgorszych opcji - zdzierstwo!
Profil Diamond - Nic nam nie dodaje, ale jeśli ktoś chce być piękny to polecam. Trwa to tydzień, a płacimy 15 diamentów. Tydzień, piękno, 15 dm. Godzina, średnie piękno, 25 dm. Gdzie tu sprawiedliwość? ;_; Właśnie. Nigdzie.
Szybki porost zwierzaka - Wymyślanie własnych nazw, mró. Masz małego zwierzaka, masz niepotrzebne dm? Oto funkcja idealna dla Ciebie! Jeśli mamy jakiegoś malutkiego zwierzaka, to możemy za pomocą 7 diaxów sprawić, że będzie on wielki, czyli normalny po mojemu.
Zmiana zwierzaka - Nie używałam, ale z tego co wiem, po użyciu tej opcji Nasz pupil albo się całkowicie zmienia, albo "zakłada" na siebie ciuchy, Na serio nie wiem.
Specjalne pozdrowienie - czyli po Naszemu spec. pozdro. Po wydaniu 15 dm dajemy komuś (i sobie!!1) 500 sc i 1k/2k fame, oraz jakiś przedmiot. Kolejne zdzierstwo, ale chociaż przydatne. Często jest to używane przy wymianach typu "unikat za pozdro".
~~
Resztę opcji chyba znacie, ciuchy, animki, przedmioty i wgl.
Opłacalność:
Jest wiele opcji, które są cudowne, ale też sporo takich, które są zdzierstwem.
Ja pierkwacze (Tekst Rembola♥), zaczęłam pisać tego posta w Poniedziałek, a jest Sobota ;_; Poniedziałek. (y)
Niektóre opcje się przydają, niektóre nie, ale szczerze wolę wydać te parę diamond aby chociażby włączyć boostera.
Sklep Diamond, to naprawdę fajna opcja. Polecam. Magda Gesler

Na tym kończę pisanie tego posta. Zajęło mi to tydzień. (y)
















Strasznie przepraszam, że nie było to opublikowane wczoraj, ale...
Nie będę kłamać (y)
Brat chciał oglądać jakiś mecz na internecie, to mu musiałam ustąpić...
Taka prawda.
Dzisiaj mój tata ma urodziny.
Interesujące.
Bardzo.
Bardzo
Bardzo
okok, już idę :')
Bajjjj
~Alkuś












Stare logo od Laniacza <3

    2 komentarze:

    1. Przydatny post chociaż dla mnie nie było tu nowych informacji. :)
      ~dzwoneczek011

      OdpowiedzUsuń