wtorek, 17 marca 2015

Tygodniowe TOP #1 ^^ (Coś szybko XD)

Witajcie kochani.
Tutaj Mięta, Key.
Dzisiaj jedziemy z pierwszą częścią TT.
Wiem, że dość szybko, ale no... B)
Ja uwielbiam pisać posty z tej serii *o*
Chociaż to mój pierwszy, ćsiii XD
Oky.
Dajemy.
To znaczy ja daję.
Taqq.
#ZAPCHNIJMY
#MJEJSCE.

Dopsze, już, już, zaczynam:


MovieStar tygodnia:


 
Izuś <333
Jesteś forever #TAKBARDZO.
Moja ulubiona kaszanka B)))
Świetnie się z Tobą gada, i chodzi na zakupy, oczywiście!
Zawsze mogę się przy Tobie pośmiać, ale i zwierzyć z problemów
(zarówno miłosnych, jak i życiowych) - wtedy zawsze otrzymam rozsądną
i motywującą odpowiedź. Jesteś naprawdę mądra i kochana, rozumiesz mnie doskonale <333
Kocham Cię 4f - nie zmieniaj się!


ArtBook tygodnia:
 
Autorem tej ślicznej pracy jest Dnis, i, powiedzmy sobie szczerze - ma
talent. Art. nie jest nowy, myślę, że każdy go już widział, aczkolwiek zasługuje
na miejsce w TT <33 Bożee, te oczka są takie #SWAG, Mangowateee *o*
Ja Cię naprawdę podziwiam - wszystkie cienie, i czas, który na to
poświęciłaś. Ja nawet w realu nie umiałabym czegoś takiego namalować.
Pozdrawiam, podziwiam, i zazdroszczę talentu! :D
 
Film Tygodnia:
 
 
Film jest autorstwa Kathey.
Świetne!
Oczywiście chodzi mi o całą serię, pięć części.
Naprawdę, filmy są warte obejrzenia.
Ciekawy, oryginalny pomysł i fabuła, oraz miły dla oka język.
Nie popełniłaś ŻADNEGO błędu ortograficznego, czy też gramatycznego.
Tła, animacje i aktorzy są świetnie dopasowani do danej sceny.
Nooo, i takie romantyczne zakończenie <333
Mró.
 
 
Look tygodnia:
 
 
 
Ten look również jest autorstwa Kathey.
Jest to jedna z Twoich starszych stylizacji, ale, wg mnie,
najlepszych <3 Po prostu cudo *o* Oryginalny, a zarazem
rock'owy i słodki #lóczek w stylu Pastel Goth... Mega, nom B)
Te spodnie zawsze wydawały mi się brzydkie, ale ty pokazałaś, że
ze wszystkiego da się zrobić dobry look! Opaska dodaje słodkości
i dziewczęcości, a balerinki - klasyk - cudnie tu wypadają.
 
 
Projekt Tygodnia:
 
 
 
Już wyjaśniam.
Projekt zwykły, w sumie nic w nim nie powala.
Ale mnie urzekł swoją prostotą i klasą <3
Po prostu dwukolorowa bluzka - wow.
Jednak w tym TOP jest tyle naćkanych naklejkami i wzorkami
bluzek, że ta stanowi miłą odmianę. Po prostu prosta i śliczna <3
 
 
Piosenka tygodnia:
 
 
Nie dziękujcie ;3
Jak wiecie (lub nie) jestem fanką Lany, a ta piosenka
to po prostu cudo <3 Ten rytm... Ten styl, to wykonanie,
pełne zaangażowania i z wkładem całego serca, od razu
mnie urzekło. Lana, wg mnie, śpiewa jak taka pewna siebie
dziewczyna, która może wszystko... L♥ve it <3
 
 
Okey, to koniec tego TT, kochani.
Możecie wyrażać swoje opinie w komentarzach! <3
 
 
Pozdrawiam,
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

14 komentarzy:

  1. Świetny post, Mjento. Gratuluję dostania się na tego bloga.
    Ja osobiście nie lubię Lany, jej głos wydaje mi się taki monotonny, przymulony, nudny może trochę... W każdej piosence taki sam, o. Ale każdy myśli, jak uważa, no wtf, więc nie weź tego za hejt c:
    Ten artbook jest świetny <3 Ja zmieniłabym tylko włosy, nie podobają mi się. Czy mi się wydaje, czy ta postać to taka chibi?
    Look genialny. Pastel Goth ♥ Najlepsze włosy, aww. Film też jest fajny, tylko, że temat wydaje mi się taki oklepany. Dlaczego? Był podobny - "Dziewczyna za kasę". Osobiście uważam, że Kathejka mogła zachwycić nas czymś lepszym. To nie hejt.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na następnego posta,
    Zue ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś beznadziejna, wiesz? Krytykujesz sobie każdego i wszystko ,a sama jesteś beznadziejna.
      Dla Ciebie wszystko dookoła jest nudne ,oklepane ,nigdy niedoskonałe
      Ogarnij kurde wreszcie dupe, i zamiast krzywdzic Katheye (nwm jak to sie pisze... ) to kurde zajmij sie sb ok?
      "To nie hejt" aha. Myslisz ,ze jak tak bd ciągle pisać to nie wywolasz afery bo wyrażasz "swoje zdanie "?
      A weź sie jebnij w ta twoją pustą banię... Serio ,mangozjebie , spierdalaj ^.^
      Tt bardzo fajne, nie słuchaj tego powalonego na łeb jebanca. :*

      Anonimeq, hah.

      Usuń
    2. Kathey pewnie się nie obrazi:) To jest opinia Zue. SPACJA PRZECINEK, SPACJA KROPKA. WEZ SIE JEBNIJ W TA TWOJA BEZMOZGA GLOWE, MANGOZJEBIE.^^Ach, przeciez Zue powiedziala, ze temat jest lekko oklepany, a nie ze film jest do dupy:))
      Ogar. Nie krytykuj jak nie znasz.
      :) A ty Zue nie sluchaj "tego powalonego na leb jebanca".:)

      Usuń
    3. Ps. Jezeli Kathey bedzie urazona, przez to, co powiedziala Zue, to z nia pogada, cnie?;-;

      Usuń
  2. Lancia. <3333 Kocham tę piosenke, jednak Off The Races jest lepsza. ;D
    Look jak zawsze Kathejci lodzio mjodzio. XD
    Film również Kathejki. B)) Hehe, lubię ten film.
    ~ Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    Niepodoba mni sie tylko jedno, nie chodzi tu o cb, ale ogolnie... Kurcze, osadzcie mnie oco chcecie ale nie zmienie zdania. Looki Kathey robia sie coraz bardziej... proste? Tak, to chyba dobre slowo. Sa takie.. ni juz nie tak jak kkedys. I najbardziej w tym wkurza mnie to, ze w każdym Hot or Not wszyscy zachwycaja sie tym jak nie wiadomo czym, a gdyby inny uzytkownik zrobil takiego samego looka, popatrzelibyscie na to inaczej. To tylko moje zdanie, ale prawdziwe. Kathey robi niezle looki, ale- jak juz wspomnialam- nie sa juz takie "wwyszukane'". LeCą HeJtY...
    ~ Tola... ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps | Mnostwo bledow bo pisze z telefonu .-. |

      Usuń
    2. Mysle ze jej looki sa ladne ,ale niektore tak jak mówisz nie zachwycają
      ~ Ten aninimeq co wyzej

      Usuń
    3. Ok, też się wypowiem na temat looków Kathey.
      Taaa, bff Kath sie wypowiada na jej temat, matko.
      Ale nie moge?
      No to tak. Ja osobiscie lubie jej looks, ale... Miewała lepsze, niż te co robi teraz.
      Co do "looku tygodnia" MJENTO, ZNAM PIERDYLIARD OSOB, CO TWORZĄNPRZEŚLICZNIE LOOKS, TAK JAK KATHEY.
      Pozdrawiam
      Malinaaaa

      Usuń
  4. ♥♥♥♥♥Ten art jet cudny! Ymm:). Wyczuwam Mangę. ♥♥♥♥♥
    Look. Hymm.. Powiem ,że fajny. Ładne połączenie kolorów.
    Projekt : prosty ale ładny.Mam takie zdanie jak ty .
    Piosenka moim zadniem ok.
    ~ dzwoneczek011

    PS:To moje zdanie.Nie chciałam nikogo urazić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypowiem się, bo w końcu jak mało kto znam się na TT *ohh ta skromność B)*.
    Mnie osobiście bardzo się podoba KAŻDE TT, także to też jest fajne.
    MS: Nie znam jej, więc nie mam prawa się wypowiadać. Skoro ty uważasz, że taka jest, a na pewno nie są to puste słowa, warto się zaprzyjaźnić :).
    Artbook: Nie jestem fanką A&M, ale tirsdnsojfxbnlavbvtfjg *-*
    Film: Nie oglądałam, ale sądząc po tym, że autorką jest Katheja, na pewno jest gut.
    Look: Podoba mi się, jak większość looków Kathey. Dodatkowym plusem jest styl, na który mam akurat taką fazę że omg. Uważam natomiast, że ten look nie jest najlepszym lookiem Kathejki, już dać na przykład do porównania Dark Kitten - o niebo lepsze, jak dla mnie. ALE KAŻDY MA SWÓJ GUST C:
    Projekt: Prosty, minimalistyczny. Ładny, ale widziałam ładniejsze ;).
    Piosenka: fgjroifdhnizphgspridhsn *ooooooooooooooooo* UWIELBIAM UWIELBIAM, mam na dzwonku <:
    Ogólnie TT supi, dodaj może jakieś kategorie typu "żarełko", żeby nie było tylko o msp :D
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Mjenta! Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award! Zapraszam na blog kolorovve-msp.blogspot.com po więcej informacji. :)
    Pozdrawiam, Independent Girl/Inde/Cordelie
    Zapraszam: everything-is-true-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń