piątek, 20 marca 2015

Loga + Sprawa pod lupą #1

Hai!
Tu Laudy.

Na sam początek- jeśli chcecie ode mnie logo, to zaproście do znaj Laudy, bo na MalinieDuni mam limit znajomych.

Stwierdziłam, że przydałoby się prowadzić jakąś serię, więc... Wymyśliłam dwie! Jakie?

Hot or Not- (oryginalnie, ja wiem) zgłaszajcie się w komentarzach!
Sprawa pod lupą- dzisiaj pierwsza część!

Tak więc nowa seria polegać będzie na rozwiązywaniu jakiejś intrygującej sprawy z forum na MSP, a że na dzisiaj nic ciekawego nie znalazłam, będzie po prostu upewnienie się, czy to prawda.

Zaczynamy!

Do zanalizowania:


CH3MICAL pisze, że ma kilka wolnych kodów z gazetek MSP do oddania nam. Czy jej wierzę? Pół na pół.
 
W każdym bądź razie informuje nas także o tym, iż jeśli chcemy je dostać mamy obejrzeć film jej autorstwa. A ja, ciekawska, postanowiłam to sprawdzić.
 
Poszlaki:
 
 
                        
 
Według filmu dziewczyna faktycznie je kupiła i nam oddaje. Na samym końcu (ostatnie zdjęcie) podaje nawet kody! To zmienia postać rzeczy...
 
Po namyśle: Wydaje mi się, że warto zaryzykować. Jeśli wpiszemy te litery i cyfry to nic nie stracimy, a być może zyskamy. Autorka tej akcji nie wydaje się być oszustką.
 
To już koniec posta!
Pozdrawiam,
 
 

 

 

14 komentarzy:

  1. Fajny post :)
    Ja osobiście nie wierzę w coś takiego... Po co ktoś miałby nam dać te kody? Sam Ich nie potrzebuje? Wg mnie takie osoby po prostu chcą się wybi. AcAcha, zrobisz mi logo? Nick to Keyleen. Mam cię w znaj. Na MalinaDunia ;)

    ~Mjenta

    OdpowiedzUsuń
  2. Hot or not - możesz prowadzić, bo cynia3 już odeszła, a ona prowadziła tą serię, więc ok.

    Co do kodów - są jednorazowe (każdy), więc nawet jeśli są dobre, to... na pewno je wykorzystał ktoś, ewentualnie ona sama. :')

    Widział ktoś zaćmienie słońca? Bezcenny widok. ♥

    Pzderki!
    Olcia / Mika2118

    PS: Dziękuję za życzenia na poczcie z okazji mojej jutrzejszej hot 13 wiosny. 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3Ja widziałam zaćmienie słońca.<3
      ~dzwoneczek011

      Usuń
    2. Widziałam

      Usuń
    3. Widzialam *-*
      Cudo, cos swietnego :) ♥

      Usuń
  3. Co do loga to to cb napisze na msp, bo nie mam miejsca w znaj. Zgłaszam się do Hot or Not. Mogę wybrać sobie look? A i fajny pomysł na taką serie.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz;) Więc napisz który.
      ~Laud

      Usuń
    2. Poproszę :
      1. Malinowy błysk
      lub
      2.Plum madness.
      lub
      3.Noworoczny bal maskowy.
      Możesz sobie wybrać który:).
      ~dzwoneczek011

      Usuń
  4. Poproszę :
    1. Malinowy błysk
    lub
    2.Plum madness.
    lub
    3.Noworoczny bal maskowy.
    Możesz sobie wybrać który:).
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.
    Nick. Selenne

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejo zgłaszam się do Hot or Not Nick : Mów mi szalona ( tak to ja chyba kojarzysz xDD ) I wczoraj prosiłam cię o logo na MalinieDuni ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zglaszam sie do hot or not :*
    XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Tolcia ma naaaa(a)j #luki <3

      Usuń
    2. Olciak ! ♥ Gluptasss mój <33 sama masz naj #luki ♡ #kkckckckckckckkc :***

      Usuń