czwartek, 25 września 2014

DUŻO informacji, lel. UWAGA! Dziwny post. (po części) :B

Czeżdż. :3
Od dziś piszę od lewej strony, takie dziwne, ale OK. Lanaq pisze po środku, buahaha. Dobra spokój.
Dzisiaj KUPA informacji, dosłownie. Lecz niektóre są dziwne, lol. Dzisiaj w ogóle mam urawanie łba.
Serio. Zebranie z rodzicami o 18. NIE BOJE SIĘ, jestem tylko troszkę zniechęcona sprawdzianem szóstoklasisty, ale to serio. Babka dzisiaj pokazała PRÓBNY arkusz i stwierdziła, że połowa klasy sobie z tym nie poradzi. Ale ja jestem w tej grupie co sobie poradzi, nieszczęście. Skromność, kocham Was. :* 
Ostrzegałam, że dziwny post, życie. Ogólnie popatrzcie na moją tapetę na laptopie:


Taki szajs. Pierwsza lepsza z cioci grafiki, a co. Ostatnio ściągnęłam takie jeden obrazek na tapetę i z wirusem. Komp się nie chciał ładować, ah. Można byłoby się spodziewać że w internecie są same wirusy. :*
Ojojoj. Dzisiaj miałam informatykę, btw. komputerowe. NOPE. Było bardzo zboczenie, co to było.
Może niektórzy z Was wiedzą co to za stronka czatek.pl? Tam są samusie samusieńkie zboki!

Jeśli wybierzesz "Dziewczyna", "16", ">obojętnie<" to możecie się obawiać o swój wzrok... Jeśli będziecie za dużo pisać, to będą wstawiać zdjęcia swoich.. no wiadomo o co chodzi. Ale beka jest. :D
Dla ludzi z zimną krwią, których nie rusza widok penisów (TAK!). :o U mnie w klasie jest osoba, która może gapić się na to godzinami.. Dobra, to dla zboczonych.
Nie wstawię screen'ów z rozmów, może niektórzy chcą uniknąć tych widoków.
O nie! Jeju. Zauważyłam, że Maja robi jako któraśtam osoba z kolei loga na zamówienie.. Bez przesady!
Rozumiem, nie ma pomysłów, ale żeby tak? Chyba lepiej jak nikt nie pisze, niż jak pojawiają się posty o tej samej tematyce 69 razy.. (ostrzegałam) To jakby Marta, Kasia i Maja napisały o nowym konkursie..
A to dopiero byłaby wojna.. Dlatego OSTRZEGAM na przyszłość.
Teraz sprawy dotyczące loterii. Zostało jeszcze parę miejsc, proszę zgłaszajcie się. Jeśli do niedzieli wszystkie miejsca nie będą zapełnione, z przykrością stwierdzę, że loteria została anulowana.No niestety.
Następnie chciałam poruszyć ciekawy temat. B) Kto ogląda szkołę na TVN-ie? Jeśli ktoś fascynuje moją pasję do tego serialu (?) niech napisze na msp. :B
Właśnie.. Ostatnio też na blogu pojawia się mało konretnych postów. nie to, że mam coś przeciwko, ale jako druga adminka, chcę zadbać o bloga i jesli ktoś chciałby tu pisać, to zapraszam na okres próbny. Potem ankieta. Gmail podajemy w komentarzu.

Myślę, że już się wygadałam i ktoś chociaż to przeczytał, napisałam się.

Pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. Czyli można się zgłosić na redaktora, tak ? Jak tak to się zgłaszam. Jakby co, zaproś mnie na ...: olliwka1000@interia.pl W razie czego do mnie pisz ! :3

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro (to do wszystkich!).
      Dzisiaj już nie mam dostępu do komputera. Jeśli nie jutro to po weekendzie, bo nwm co moja mama po zebraniu wymyśli. :P

      Pozdrawiam,
      Ola

      Ps. Mogę być dopiero w pon. XD

      Usuń
    2. Olulululu !!!!
      Wejć s telefonó na blodżera :P
      Hyhyhy :***
      Nie przejdę, na sto :D
      ŽßŠĐČ
      ㅂㅈㄷㄱ쇼ㅕㅑㅐㅣㅣㅏㅓㅗㅎㄹㅇㄴㅁㅋㅌㅊ퓨ㅜㅡ
      :ςερτυθιοπλκξηγφδσαζχψωβν
      ŞÖĞÇ
      ЯВЕРТЗУИОПШЛКЙХГФДСАЮЪЦЖБНМЧЩ

      Hehehe, znaczuły na tell :D
      Jolo. Nope. Słek.

      Usuń
  2. Hihi zgłaszam się! XDDDDDDDDD

    I ja chyba usunę serię "Twoje Nowe Logo", bo jest beznadziejna i jest już dużo takich serii na blogu. A ja mogę ustąpić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hyhyhymmmm......
    Zgłaszam się :D
    Nie zawsze mam czas, raczej w pon., pt. i weekend mam czas XDD
    Hmmm......
    Gmajles:
    olgak2204@gmail.com
    Plz
    Plz
    Plz
    Plz
    AJ MUSIEĆ PISAJAĆ HIR !
    Huhuhuhehehee
    sweeeeet eleeeeennnnaaa (ssseeee) !!!
    DAMDAMDAMDARARARAAAM !

    OdpowiedzUsuń