wtorek, 30 września 2014

Look Sweet Dream ♥

Cześć !
Mam dla Was look :) Nosi on nazwę "Sweet Dream" to znaczy Słodki Sen ♥
Dobra przejdźmy do rzeczy może najpierw Wam pokaże wersje oryginał
Zakochałam się w tym looku *-* a Wy ? Piękny ♥
No dobra dam paletę kolorów
No nie wiem macie zaznaczone na czerwono , chyba znacie kolor włosów ? :D

Ok ok może teraz przejdźmy do innej wersji.
Taka ładna , piękna nie no *-* Banan XD podoba Wam się ? Mi taq *-*
Dobra paletę dam.
Dobra przejdźmy do innej wersji XD
Ta wersja już trochę mniej ładniejsza... ale co tam ?
Dobra na szybko dam paletę kolorów.
Okej mamy.
Dobra tego looka możecie (jak byście chcieli kupić) kupić u Mnie pod nazwą "Sweet Dream" :)
Więc do następnego posta ;**







5 komentarzy:

  1. PISZ DŁUŻSZE POSTY

    Po mojej długiej rozmowie z Martą, jestem wybredna. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka. Mam pytanie.... ile kosztuje ten zestaw? Mam nadzieje, ze nie jest drogi, bo mam okolo 880sc. Odjęłambym tylko te spodnie i koszulkę, bo już ją mam... Reszta ile kosztuje? Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Ps. Przepraszam za błędy, ale jestem z tableta :(.
    Pozdrawiam wiolunia10x ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw ze wszystkim kosztuje podajże 1850sc :)

    OdpowiedzUsuń