sobota, 20 września 2014

♥Nowe Logo!♥

Witajcie Kochani! :3
Wiem, wiem, ostatnio nie jestem tak często na blogu i niestety nie mogę. Wiecie... lekcje ._.
Nawet w nocy nic nie mogę napisać bo mam czasami na  7:10! Ale dzisiaj znalazłam czas, faktycznie, ponieważ dzisiaj jest dzień w którym nie poszłam do szkoły!
A więc dzisiejszy post jest kierowany do osób, które chciałyby dostać logo. No więc dzisiaj stworzyłam swoje pierwsze Logo... 

TA DAM! XD
No więc wiem, że mogło mi nie wyjść, ale się starałam a myślę, że nie znając praktycznie nic i używając tylko programu pizap moglibyście być ze mnie dumni.
No więc skoro zrobiłam to cudowne logo chciałabym, żebyście zamówili u mnie loga.
Wiem, że Kasia robi o 100% ładniejsze. Ale chciałabym trochę potrenować na robieniu tych logów a raczej tego nie zrobię jeśli chodzi o mnie. Więc jeśli chcecie jakieś logo to napiszcie w komentarzu, że chcecie logo a ja (spróbuję) wam je zrobić! Jeśli się nie uda z góry przepraszam, ale nie jestem jeszcze doświadczona i tak jak już zamieściłam u góry to to moje pierwsze logo.
Więc, wiem, że się rozpisałam i tak dalej ale możecie to przeczytać jeśli wam się nudzi xD

/Pozdrawiam, Ania♥

9 komentarzy:

  1. Fajne logo i post. :) ja również poproszę logo twojego wykonania. <3

    /Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne logo ;3
    Ja po poproszę.
    Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne logo :3 Ja też poproszę o logo.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę logo =)
    sweet elena (se)

    ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę logo. :D Misiowata009

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi, Milka chce logo ^^

    Milka (kasia334)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę. Na msp: SUPER Petronela 100

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę logo :3
    Ps. Śliczne Ci wyszło *-*

    XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja poproszę logo :-) A twoje jest piękne
    ~ Inez2010

    OdpowiedzUsuń