sobota, 6 września 2014

Twoje Nowe Logo!

Siemaneczko. Dzisiaj zaprezentuję wam, loga, które zrobiłam dla osób, które zgłosiły się pod moim innym postem. Dobrze, zaprezentuję je.

Pierwsze logo jest oczywiście dla sweet elena (se) :
To mi się najbardziej podoba <3 Jest takie magiczne, dziwne, zakręcone. Jednym słowem : ŚLICZNE! ;*
Kolejne logo jest dla naszej Mai :

Gazety i kaska <3 To też jest bardzo ładne. To jest kolaż xD Musiałam go zrobić! Ale wyszedł super, co nie? XD
No i ostatnie logo jest dla vajletboregard :
To mi chyba nie wyszło :/ Przepraszam Cię. No, ale chyba nie jest aż takie złe.

Okejoł, na dziś to tyle.
Przepraszam, że ten post taki krótki, ale po loga zgłosiły się tylko 3 osoby :/

No więc, zgłaszajcie się!

Pozdrawiam
HAPPY! :B

7 komentarzy:

  1. Jezu, jakie śliczne:)
    Dzięki Ci Kasia !
    Pozdrawiam,
    Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę. XD

    Emily McCline ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Jjaaaayy <3
    Ale śliczneeee :*
    Hmmmmm.......
    Tak sb myślę......mogę jeszcze jedno ? :D
    Takie słodziaśnie, poproszę (jeżeli mogę) :D
    Wpisz w google grafika "TUTTI FRUTTI" i tam są m.in. babeczki takie bossskieeee<3
    Powybieraj też inne TUTTIOWO-FUTTIOWE :D
    Takie szłid, f pink ciuszkah XD
    ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne. <3 *.* Drugie logo najlepsze. ^.^
    Nie wiedzieć czemu kojarzy mi się z mafią i bogaczami... O.o
    Ale jest świetne! <3
    Zgłaszam się, weronif 6
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się też zgłosiłam... & Ani@ & na MSP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, nie widziałamjak się zgłaszałaś. Ślepota ze mnie xD

      Usuń
  6. Ja chcę! ~ Inez2010. Ps. Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń