sobota, 27 września 2014

Look - Słodka słodycz.

Cześć :). Tutaj Oliwia. Dzisiaj, zaprezentuję wam look, który nazwałam słodka słodycz. Dlaczego ? Ponieważ bluzka z babeczką bardzo mi się spodobała, i zrobiła do niej look. A o to on ! :

Moim zdaniem look jest całkiem, całkiem. Ta bluzka jest śliczna, taka słodka. Do tego kokardka która dopełnia całość. Czemu oryginalna wersja jest różowa ? Bo ten kolor kojarzy mi się jako dziewczęcy kolor. A teraz czas na inne wersje kolorystyczne !


Wersja miętowo - biała
 Ta wersja jest bardzo delikatna. Podoba mi się dlatego że, nie ma mocnego koloru, a jednak look jest nadal słodki.


Wersja fioletowo - biała
 Jest ona mocniejsza, i silniejsza, ale ma w sobie "to coś" XD. Również jest według mnie ładna. Jednak jest dla osób które wolą ciemniejsze kolory.


Jak na dzisiaj to już tyle. Mam nadzieję że look się wam spodobał. Oczywiście zapraszam do kupienia go :D. Piszcie komentarze, co sądzicie o looku i poście. Do zobaczenia ! :)

5 komentarzy:

  1. CUD MIUD I OŻESZGI *-*
    PJENKNY, HEH

    PEWNJE WJESZ KTO
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładny Naj Naj lepszy miętowy XD HAHHA ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny look <3 Najbardzej podoba mi się fioletowa wersja <333333333

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń