poniedziałek, 1 września 2014

Mój grafik + Już po rozpoczęciu :D

Hejo :B Jestem już po rozpoczęciu roku ^^ Niestety okropnie boli mnie brzuch i jest mi niedobrze :/ Byłam jeszcze z przyjaciółkami na pizzy <3 MNIAM <3 No to tak, nie wiem kiedy zrobię "Gwiazdy z MSP w obiektywie" bo jak już mówiłam, dzisiaj się źle czuję... Przedstawię wam mój grafik; tzn. kiedy będę pisać notki ^^ No bo wiecie, idę teraz do piątej klasy i jeszcze mama, zapisuje mnie na koszykówkę z moją BFF <3 Jeszcze będę miała dodatkowy angielski w moim domu (jak co roku). No i oczywiście będzie coraz więcej nauki, a ja nie chcę spaść. (Ta, spadnę jak miałam najwyższą średnią w klasie ;-;). Dobra, pokarzę wam ten "grafik" :

Poniedziałek - Brak notki.
Wtorek - Brak notki.
Środa - Może notka.
Czwartek - Opisuję nowe aktualności na MSP.
Piątek - Notka.
Sobota - Notka.
Niedziela - Prawdopodobnie notka.

I jak wam się podoba grafik? Dla mnie jest OK.
Teraz objaśnienie :
Z środą, jest nie wiadomo. Fakt, wtedy mam najmniej lekcji, ale mogę mieć duuużooo zadania :/
W czwartki aktualności pojawią się dopiero wieczorem tak gdzieś o 19.00 lub 19.30 (czyli po moim angielskim).
W piątki, notka albo wieczorem, albo po południu (czyli po szkole).
W sobotę prawdopodobnie rano.
W niedzielę może być notka, albo może jej nie być. Dlaczego? Dlatego : Zawsze w niedzielę, odrabiam lekcję, szykuję się do sprawdzianów oraz uczę się na kolejne lekcję. Więc notka może być, albo nie c;

No to tyle na dzisiaj ;*
Czekajcie do środy a jak nie, to do czwartku! ;*

Nowe logo :B Ładne? :3
JEŚLI CHCESZ LOGO, NAPISZ W KOMENTARZU SWOJA NAZWĘ NA MSP!!! :3

3 komentarze: