wtorek, 2 września 2014

Mój dzień w szkole + grafik na pisanie postów!

Cześć!
Dzisiaj taki post nie związany z MSP, ale pragnę Wam przedstawić mój dzionek w szkole!

A więc tak:

6.50 Pobudka
7.00 Gimnastyka ( Według mnie to rozciąganie, ale ok;3 )
7.15 Ogarniam się
7.25 Śniadanko
7.35 Myję zęby
7.40 Maszeruję do szkoły XD
7.50 Pierwsza lekcja RELIGIA ksiądz gada o żartach :D
8.35 Druga lekcja MATEMATYKA lekcja organizacyjna.
9.30 Trzecia lekcja W-F regulamin sali gimnastycznej a potem gonitwa :p
11.30 Czwarta lekcja POLSKI MASAKRA!
12.30 Piąta lekcja ANGLIK nawet fajnie ;) I do domciu!
Dla nie ogarniających lekcję zaczełam 0 7.50 a skończyłam o godz. 12.30 :)

A teraz Wam przedstawie grafik na pisanie postów:

Poniedziałek- NOTKA
Wtorek- BRAK NOTKI
Środa- NOTKA
Czwartek- BRAK NOTKI
Piątek- NOTKA
Sobota- BRAK NOTKI
Niedziela- NOTKA

Pasuję Wam? Moim zdaniem, jest nawet spoko :*

Nie mam już czasu, a więc,
Pozdrawiam,
Waloiana1236


Pa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz