sobota, 27 września 2014

Look bez nazwy ! :D + Logo i GIF......

Hey, po raz setny. Lolz, drugi.

Od czego zacząć ? Od tego: stworzyłam looka i nie wiem jak go nazwać :D

Proszę, tak się prezentuje:

Nie kosztuje nawet 2 tysiaków :P
Mi się tam podoba, nie wiem jak Wam *0*

Inne wersje kolorystyczne:





1. - Limonka i czarny

2. - Turkus i blond

3. - Pastelowa cytryna i brąz



Paleta:

Czarna ramka - oryginał (włosy czarne!)
Biała ramka - wersja kolor. 1
Fioletowa ramka - wersja kolor. 2
Błękitna ramka - wersja kolor. 3

O Jezu...... zapomniałam o gwiazdkach XDDDD

Oryginał - Czarne
Wersja 1 - Malinowe
Wersja 2 - Czarne
Wersja 3 - Czerwone


Cóż........muszę dodać, że KOCHAAAAM robić loga.........i GIFy...........
Więc będę je dla Was robić :)
Jakoś serię nazwę, może Wy macie pomysł ?
W każdej części umieszczę 2 loga i 2 GIFy.
Tak, wiem, Maja też robi loga.....
Przepraszam, jeżeli Ci to nie odpowiada - napisz mi w komentarzu, będę robić wtedy tylko GIFy.
Dobrze, Majka ??? :)

Może zaprezentuję GIFa i logo ???
GIF będzie dla Kisieleeeq, a logo - dla Miki2118 :D


                                                         Logo dla Oli:



Przepraszam, nie dam rady teraz zrobić GIFa dla Marty.
Mój brat przejmuje komputer, do zobaczenia !! :D

EDIT:  Jednak się udało :D

Kiszjelgu, GIF dla Ciebie:

Takie AMATORSKIE nico :D



5 komentarzy:

  1. KOCHANI!
    Brat mnie poganiał i logo Oli wstawiło się także na początku !!!!
    JEŻELI TYLKO DAM RADĘ - USUNĘ JE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała gifa proszę. Inez2010 i

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę logo
    Waloiana1236
    Możesz robić logo i gify mi to nie przeszkadza XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez chcę logo :)

    [ala123]

    OdpowiedzUsuń