wtorek, 9 września 2014

Ekhem?... Co z wami?

No siema. Ta, tu Milka. No bo kto inny pisze ciągle "Sjemaneczko" "Siema" ;-; Wiem, nie powinnam dzisiaj pisać posta (mój grafik), ale muszę.  Dlaczego? Otóż dlatego. Co się z nami dzieje? Nie trzymamy się swoich grafików! Ech, o to mi chodzi, że np. Maja napisze w czwartek, a powinna napisać posta w poniedziałek. (To był tylko przykład). No i właśnie z tego powodu, na blogu nie ma postów. A przecież nie możemy dopuścić,  żeby posty były niewiem, jakieś 2 na tydzień? Nie, nie karzę wam pisać posty, ale powinniśmy trzymać się swojego grafiku, bo sami go napisaliśmy wtedy, kiedy nam pasuje i dlatego mamy się go trzymać. Rozumiem, komuś coś wypada no, ale może przecież napisać do innego redaktora, żeby go zastąpił. Teraz myślicie, że się rządzę. Nie, po prostu chcę dopilnować, aby posty na blogu pojawiały się. Jeśli komuś np. zmieniły się lekcje i nie może napisać w ten dzień notki, to zmienia sobie grafik. Wiem, że za to mnie z nienawidzicie, że się rządzę, bo to nie mój blog itp. Ja po prostu chcę na to coś poradzić,  bo sama nie mogę pisać zawsze. Dobra, wiem, że teraz polecą na mnie hejty. No cóż,  trudno.
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Trololololol zgadzaaam sieeeuuu *0*

    OdpowiedzUsuń
  2. Źle sama siebie oceniasz, ja cię rozumiem. I nie sądzę, że się rządzisz. To normalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Majka popsuła laptopa i z tg względu nie ma z mojej i Mai stdony postów..

    OdpowiedzUsuń