sobota, 27 września 2014

Hot or Not #1

Siema. Tak, piszę posta. Dlaczego wczoraj nie pisałam? Dlatego, że nie spodziewanie przyszła do mnie nocować moja BFF <3 Właśnie przed chwilą poszła i mogę napisać posta :3 (Jeszcze jakieś 20 min temu grałam na XBOX-ie xD). Jeszcze jedno info! :* Jutro kończy się mój okres próbny na tym blogu. Tak, jutro Marta zadecyduje czy tu zostaję, czy też nie! B) Ogz, a teraz Hod or Nod. Żeby była sprawiedliwie, napisałam nazwy zgłaszających się, a potem włożyłam je do miski i losowałam :B Wygrały te osoby : Inez2010, olar8, Tomek kca, sweet elena (se) oraz [ala123]. Zacznę tak, jak po kolei wylosowałam osoby, więc pierwszą osóbką będzie Inez2010 :
Twarz : No nawet ładna. Nie podobają mi się jedynie usta. Wyglądają jakby miały botoks ;____; Tylko ja to zauważam? 8/10.
Włosy : Cud, miód i malina! ;* Jedynie kolor jest taki za bardzo blond? "Barbiowaty"? Nie umiem tego ująć ;/ 8/10.
Sukienka : Podobają mi się odcienie - wanilia i kolor 'smerfowy' <3 Piękne ^^ A sukienka - unikat. Bardzo ładny fason. Jednym słowem - świetnie! 20/20.
Obuwie : Także unikatowe. Kocham te balerinki. Mają w sobie taki urok <3 Po prostu piękne :B 10/10.
Dodatki : Nie podobają mi się serca na nogę. MOM bardzo ładnie wygląda! :3 7/10.
Cała ocena : 53/60 - bardzo dobry wynik ;)
Kolejna będzie olar8 :
Twarz : Oczy ładne. Usta też, ale kolor okropny. Taki mocny róż. Ble. Jakiś jedenj odcień mniej i będzie dobrze ;) 6/10.
Włosy : Em... Troszkę nie udane. No, ale nie są złe. Po prostu zły kolor i tyle. 6/10.
Sukienka : Awww ;x Z pazurkiem <3 Proszę Cię, usuń ten różowy! Błagam! 15/20.
Obuwie : Balerinki do niczego nie pasują. Przykro mi. 4/10.
Dodatki : Za dużo się tu dzieje! Uszka nie pasują kompletnie. Kolczyki także. Nerdsy troszkę pasują do butów, ale to przecież inny odcień fioletu! 4/10.
Cała ocena : 36/60 - też dobrze ;3
Następny będzie Tomek kca :
Twarz : Piękna <3 Naprawdę śliczna :* Co ja mogę więcej gadać! 10/10.
Włosy : BOSKIE! B) Boże zakochałam się w nich! <3 10/10.
Bluzka : Szara koszula z czarnymi rękawami. No i z serduszkiem w środku. Po prostu super! 10/10.
Spodnie : Zwykłe czarne "pufiaste" (XDDDDD) spodnie pasują jak ulał =^.^= 10/10.
Obuwie : Troszkę zlewają się z spodniami. Lepiej by było gdyby ta część, która jest czarna była szara, a część która jest szara była by czarna. (Zrozumiał ktoś wogle? :D) Za to mały minusik. 9/10.
Dodatki : Uszka pięknie grają z całym kompletem. "Szwy" na twarzy także, więc 10/10.
Cała ocena 59/60 - prawie maks! Bravvvo! :3
Przedostatnia będzie sweet elena (se) :
Twarz : Prawie, że idealna <3 Nie podoba mi się kolor ust, ponieważ zlewa się ze skórą. Ale tak, to wszystko jest ładnie. 9/10.
Włosy : Normalny, boszki kucyk jest w sam raz! 10/10.
Bluzka : Nigdy mi się nie podobałaś, lecz ty udowodniłaś mi, że jest ona świetna! 10/10.
Spódnica : Zwyczajna biała jest świetna! Bardzo mi się podoba ^^ 10/10.
Obuwie : O! I tu jest błąd! Buty powinny być różowe, ponieważ białe zlewają się ze spódnicą. 7/10.
Dodatki : A tutaj opaska powinna być biała! 7/10.
Cała ocena 55/60 - super!
Przed ostatnią osobą, pokarzę Elenie, jak powinien wyglądać jej look, który byłby na 60 punktów :
Gdybyś zrobiła ten look, tak jak jest na zdjęciu, otrzymałabyś 60 punktów! Ale twój wynik i tak jest świetny! :3
Ostatnia będzie [ala123] :
Twarz : Nic dodać, nic ująć - to chyba cytat Katheji XDD 10/10.
Włosy : Świetne! Uwielbiam je, a kolor jest świetny ^^ 10/10.
Bluzka : Hym, podoba mi się! :D A to dziwne, bo ja jej nie nawidzę! XD 10/10.
Spodnie : Heheszki boskie! <3 Ślicznie pasuję ze wszystkim :B 10/10.
Obuwie : RAWR! BOSZKIE :* 10/10.
Dodatki : Nie no, ten look mnie rozwala <3 Jest przepiękny *0* 10/10.4
60/60 - BRAWO! MAKSYMALNY WYNIK! <3

Ogz, to na dzisiaj tyle. Przepraszam, że ostatni look oceniłam tak krótko, ale lecę zakładać plemię z przyjaciółmi na TFM :*

Pamiętajcie, ZGŁASZAJCIE SJE W KOMACH!

Pozdrawiam





8 komentarzy: