piątek, 26 września 2014

Nowi redaktorzy!

Cześć. :3Jednak będę pisać normalnie, bo źle mi się czytało mojego posta na telefonie. (tak, czytam swoje posty żeby sprawdzić, czy nie ma błędów) Do tematu. Mianowicie nowi redaktorzy to: olliwka1000 i sweet elena (se)! Oczywiście na okres próbny do 10 października. Tego dnia, wystawię ankietę i 15 października, zobaczymy kto wygra stałą posadę. Osoba z mniejszą ilością głosów - po prostu zastanowię się co z nią zrobić. Jeszcze raz przeczytam wszystkie posty, dokładnie je zanalizuję - po prostu to ja zadecyduję. (jeśli Marta nie napisze do tego czasu żadnego posta)
Mam nadzieję, że przyjmiecie nowe redaktorki dobrze. ;3 Jeśli będą wpływać na Was jakieś skargi do końca okresu próbnego, które będą ciężko obciążać nowe redaktorki, będę zmuszone zareagować, ewentualnie wyrzucić daną osobę.
Dziewczyny, proszę Was żebyście weszły na daną pocztę i przyjęły z dobrymi chęciami zaproszenie. :)

Pozdrawiam,


11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że nowi redaktorzy będą pisać fajne posty :)

    PS. Kiedy wyniki loteriady?

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproszonq mi nje doszlo :o
    Na jaki gmailes wyslalas ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz przyjąć na tel., fo Ci nie przyszło. :/

      Usuń
    2. No jag na kompaja weszednełam tesz nje ma....
      Na jagi gmejl snęłaś ??

      Usuń
  3. A ja nie? ???....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaopmnialam Twojego emaila xd

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Mój e - mail to wiktoriakot511@wp.pl
    Kot dlatego ze lubię koty XD

    OdpowiedzUsuń