wtorek, 2 września 2014

Loga na zamówienie - zgłoszenia! + Mój dzionek + Grafik :3

Heii!
Wczoraj było rozpoczęcie roku, a moja klasa dostała plan tylko na dzisiaj, więc nie jestem w dobrym humorku, gdyż okazało się, że będę przez prawie cały tydzień szkolny (oprócz piątku) warować w szkole do 14:10.. Na początek zacznijmy od mojego dnia, jeśli już o tym piszę. :3

J. Polski T (T = testy do sprawdzianu 6-klasisty) - Wybieranie przewodniczącego, zastępcy i skarbnika (w razie czego nie kandydowałam ^^). Ogólnie lekcja organizacyjna.
J. Polski - Ustalałyśmy z dziewczynami na korytarzu (pani pozwoliła nam wyjść) prezent na dzień chłopaka. Będą to smoczki. ;3 Potem gadaliśmy.
Przyroda - Pani fajna, ale że dziś była lekcja organizacyjna, gadała bzdety. ^_^ Ogólnie nie słuchałam.
Religia - Oglądaliśmy podręcznik itp., ogółem organizacja pierwszego półrocza.
Historia - Pana nie było (wczoraj też nie, jest w podróży poślubnej ;)) - mieliśmy zastępstwo i graliśmy w "Mafię".
Matematyka  - Lekcja organizacyjna ponownie..
WDŻ  - Mamy nową panią od owego przedmiotu - nauczycielka historii w gimnazjum - fajna. Zapoznawaliśmy się i wgl. :)

To tyle z dzisiaj. Wróciłam do domu o 14:20. (?) Coś takiego.
___________________________________________________________

Ok, zacznijmy omawiać nowy temat. (teacher ^^) Mianowicie - Loga na zamówienie. Wiem, że Milka (kasia3348) pod swoim ostatnim postem, napisała "Kto chce logo? Zgłaszać się w komentarzu!" (Coś takiego, nie pamiętam) Ale ja.... Chciałam zrobić z tego serię. Robiłabym 3 loga w jednej części. Piszę to, bo nie chcę wysłuchiwać rzeczy typu np. "Ukradłaś mi pomysł, ja byłam pierwsza!". Także ZGŁASZAJCIE SIĘ! Jeśli Kasia nie chce, żebym robiła taką serię - proszę, odstąpię, nie ma sprawy.
Łapajcie parę "prób":



Pierwsze - znacie. Drugie zrobiłam Majce. Myślę, że się podobają. :) Zgłosicie się?

Teraz... Grafik!

PONIEDZIAŁEK - Brak posta
WTOREK - Post
ŚRODA - Brak posta
CZWARTEK - Post - Looki do nowego konkursu :3
PIĄTEK - Post
SOBOTA - Być może post
NIEDZIELA - Brak posta

Może być? :/ Według mojego planu lekcji tylko tak pasuje..

Pozdrawiam,




PS: Tak, znowu nowe logo. ;)
PS2: Paczajcie, co jakaś baba o loginie srikitiki napisała do mnie. >.<

5 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ;333
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcem logo *0*

    Milka (kasia3348) czo chyba wiesz ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprosze logo - Zgłaszam się :3
    Biana999

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj siem zgłaszaci *0*
    ooooooLALALALALA !
    ooooooLALALALALA !
    ooooooLALALALALA !
    Yc e warjatyd dej *0*
    JEAH BOOM !
    Taaagg, jezdę warjadę *0*

    SWAG SWAG *-*
    Maj login ys e sweet elena (se)
    Agh, no ju noł nołet *0*
    Brlebrlebrebrleeeeem *0*
    Jaj, słek słek !
    Ńe ma to jak Olga !
    Ńe ma to jak Ola !
    Ńe ma to jak ktoś tau!
    Ńe ma to jak WARJAAAAA....AAAAAA....AAAAT !

    Oggghhh bum bum ale chałasz...Farejatujeeee !
    Oooł. Jeaa.....
    Konicze, bo Was zarasze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłabyś mi logo? & Ani@ & na MSP. :D

    OdpowiedzUsuń