piątek, 26 września 2014

Przywitanie - olliwka1000

Cześć ! :). Jestem nową redaktorką na okres próbny. Bardzo dziękuję, że mogę tutaj jak na razie pisać. Komentujcie post, i piszcie co o mnie sądzicie. To teraz coś o mnie !

Nazywam się Oliwia. Mam 10 lat, a urodziny obchodzę 1 stycznia (Tak wiem, zaraz po sylwestrze XD). Uwielbiam blogować, ale moim hobby jest taniec. Kocham tańczyć, słuchać muzyki i śpiewać. Moimi ulubionymi kolorami są biały, różowy, niebieski. Moją ulubioną wokalistką jest Ellie Goulding, a ulubionym zespołem Coldplay. Na MSP nazywam się olliwka1000, i aktualnie mam 16 level.

W razie jakichkolwiek skarg, lub spraw, bardzo proszę napiszcie mi na MSP, lub w komentarzu. Nie chcę aby były nie miłe sytuację.

W tym poście to już tyle. Trzymajcie jutro za mnie kciuki, bo biegnę w Zabrzegu, w Międzynarodowym Biegu. Powiem wam które miejsce XD. Życzę powodzenia koleżance sweet elena (se). Komentujcie, co o mnie myślicie. Do zobaczenia ! :)


2 komentarze: