czwartek, 11 września 2014

Konkurs "Sweet 16" + Kilka dobrych info :B

No siemka. Tak, zgadujcie kto to... TAK TO JA, MILKA <3 Zanim opiszę nowy konkurs, jaki doszedł na nasze (kochane) (SARKAZM) MSP, napiszę kilka dobrych informacji z mojej strony. No to zacznijmy. Więc, gram sobie na MSP, aż nagle wchodzi mój tata i mówi "Taka ładna pogoda, a ty siedzisz w domu. Idź teraz na podwórko. (chwila ciszy...) W zimie będziesz mogła sobie grać i pisać te twoje "posty" ile będziesz chciała"! :D <3 YAY! B) Następna informajszyn. Loga pojawią się w sobotę. No i ostatnia informacja NAJWAŻNIEJSZA! Otóż, chcem was zaprosić na moją serię filmów "Nastoletnie szaleństwa". Liczy ona 9 odcinków. Seria opowiada o nastolatkach. Serdecznie zapraszam! :D Naprawdę zależy mi na wyświetleniach! Ponieważ jutro (piątek) robię nowy FILM! <3 Ale, nie mam "funduszy". Więc, 5 pierwszych osób, które obejrzą wszystkie odcinki, dostaną...  darmowe logo, grafa, prezent z szafy (ładny; wybierzecie sobie z mojego arta, gdzie oddaje rzeczy) oraz zareklamuje wasze filmy w statusie! Tłumaczę jeszcze raz : Pięć pierwszych osób, które obejrzą wszystkie odcinki mojego filmu "Nastoletnie szaleństwa" (zostawiać komy) do jutra, otrzymają nagrody, które napisałam powyżej ^^ To nic was nie kosztuje! Oczywiście napisać mi w komach pod tym postem, że oglądniecie!
Rozpisałam sje... Ale mam nadzieję, że zgłosi się akurat te pięć osóbek :B (no i przepraszam Cię Marto za reklamę, ale to taki mini-konkurs).
Ogz, teraz aktualności.

Motyw :
(zdjęcie nie jest mojego autorstwa, bo "durne" MSP nie pokazuje mi tego motywu ;-;)
Ludzie, świętujemy 16!!! Hym, ja nie wiem, czy bym chciała, żeby na moje 16 urodziny była impreza typu "Barbie" .__. 7/10.
Ubrania dla dziewczyn :


Ubrania - ładne, ale nie mój styl. Lecz podobają mi się (:B). Zrobiłam z nich superowy komplet! Y.. wracając do ubrań, modzi się postarali 10/10.
Ubrania dla chłopców :
Jak zwykle jedna strona (;-;). Bardzo, podobają mi się czapki! <3 7/10.
Animacje :
Cena : 800 sc (?!)
Rodzaj : Nje Vip.
Gdzie znaleźć? : W "Pozy".
Przedstawia : MS pozuje przed czerwoną szmatą (XDD MAM Z TEGO BEKĘ!!!! XDD) w blasku "fleszy".












HAHHA, ALE UJĘCIE <3 XDDD
Cena :  500 sc.
Rodzaj : Nie vip.
Gdzie znaleźć? : W "Pozy".
Przedstawia : MS pozuje (w dość dziwny sposób).












Cena : 625 sc.
Rodzaj : VIP (.__________.)
Gdzie znaleźć? : W "Impreza&Moda".
Przedstawia : Nasza MS otwiera prezent. (WTF, Z TEGO PREZENTU WYLATUJĄ DUCHY, KTÓRE CHCĄ ZEŻREĆ MOJĄ MS!! ;ccc)











Cena : 550 sc.
Rodzaj : Nie vip.
Gdzie znaleźć? : W "Impreza&Moda".
Przedstawia : Nasza MS wyjeżdża z takiej jakiejś czarnej dziury i som (b. spec) serpentynki <3












Cena : 5 diamentów.
Rodzaj : Za diamenty.
Gdzie znaleźć? : W "Aktorstwo&Taniec". (SERIOOO?)
Przedstawia : MS jest w jakimś (NIE UMIEM TEGO NAZWAĆ! >.<) czymś i wysyła banieczkę z napisem "16". Wzruszyłam się :")











Animki są spoko i pasują. Podobają mi się. 10/10.
Tło :
Pasuje kolorami, ale tematycznie niezbyt :/ 5/10.
Rzeczy :

WOOOW, 2 STRONY!!! Rzeczy ładne. 10/10.
Ogólna ocena całego konkursu 49/60 czyli 5- :)

Na dzisiaj to tyle!
Zapraszam do oglądania!

Pozdrawiam
  

6 komentarzy: