sobota, 6 września 2014

Looki do konkursu "Rock Night" + HEJŻE!

Czołem!
Tu Ola, tak dobrze czytacie. Kasia zaproponowała zmianę grafiku - zgodziłam się. W sumie, teraz się zastanawiam, czemu nie zrobiłam takiego na początku, cóż. Wczoraj nie było mojego posta, gdyż byłam na rowerze - nie odrobiłam też lekcji, więc musiałam to robić dzisiaj. W dodatku mam od samego początku tzw. "testy" przygotowujące do sprawdzianu szóstoklasisty. Będzie on 1 kwietnia 2015r. podobnie jak w tym roku, ale to na marginesie. ._. Najgorzej jest na tych zajęciach z przyry.. Pierwsza lekcja (powinna być organizacyjna 3:), a tu od razu test..
Ej no, po co ja to piszę?! Na szczęście dziewczyny podtrzymują tego bloga, choć ja już nie jestem tu tak często. (głównie szkoła - więcej parę postów niżej)
Ale przejdżmy do tematu look'ów.

Na początek.. LOOK VIP! :)

Śliczny! ♥ Gdybym była VIP'em.. No nic. Tani, co najważniejsze, ale te 6 diamonds to warto byłoby wydać. :3 (Mam 2 ._.) PJENKNY! <3 (bł. spec.)














Ej, chyba kupię. <3 Ten fiolet.. :* Tutaj mamy doczynienia z blondynką. Teraz taki.. dowcip? -Ile jest żartów o blondynkach? 0, bo wszystkie to prawda. ;P Jestem blondynką, ale pomińmy ten fakt. ogólem przepiękny! (Ah, ta moja skromność!) Tylko buty wydają się masywne, ale klimatem pasują.












Nom, to chyba tyle. ;) We wtorek (tak późno?..) post ze zamówionymi przez Was logami. Jutro jadę na dożynki, więc posta nie będzie, a zaś w poniedziałek mam długie (i męczące ._.) lekcje..
\
Pozdrawiam,


1 komentarz: