niedziela, 28 września 2014

Kupno Vip - Którego wybrać ?

Cześć :3. Tutaj Oliwia. Dzisiaj, napiszę wam jak to z tymi Vipami jest, i czy warto go kupić. A jeżeli już tak, to którego ? Tego się dowiecie.


Czy warto kupić Vip ?
Jeśli na MSP ktoś siedzi długo i dużo, to tak polecam Vip. Jednak jak wiecie jest szkoła, teraz mało kto ma czas. Vip jest przydatny, jednak dla niektórych. Dużo osób sądzi że to marnowanie pieniędzy, a niektórzy, że bardzo przydatna rzecz.

Kiedy najlepiej kupić Vip ?
Wtedy kiedy są wakacje, ferie, Święta itp. Dlaczego ? Nie chodzimy do szkoły, mamy więcej wolnego czasu. Gdy chodzimy do szkoły, a mamy dużo nauki - to bezsensu. Jeśli ktoś da radę i zająć się szkołą i Vipem na MSP - to brawo dla takiej osoby. Naprawdę XD.

Na ile kupić Vip, i którego ?
No właśnie. Na tym to wszystko polega. Jeżeli się zdecydujemy, to trzeba wybrać.
Moja rada : Polecam Vip na tydzień i miesiąc. Jest to najlepszy wybór. Czemu nie 3 miesiące lub rok ? MSP się po jakimś czasie nudzi. I to bardzo. 3 miesiące to zdecydowanie za dużo a tym bardziej rok.

Jakiego wybrać ?
A o to jest pytanie. Którego wybrać. Nie no to pytanie jest na śmierć i życie XD.
Vip Normal : Jest to najtańszy i najprostszy wybór. Nie ma tam żadnych bajerów, lub dodatków. Jednak ja tego Vipa nie kupuję.
Vip Super : Jest już droższy, jednak lepszy. Jest tam więcej opcji, a nie jest za drogi. Lecz go również nie kupuję ...
Vip Elite : No na reszcie ! Nasz król Vipów !  Jest on może najdroższy, ale najlepszy. Dlaczego ? Kręci się aż 3 razy i kołem normalnym, i Vip. Można dać autografy co 4 minuty, i mieć więcej przyjaciół. Dostajemy też codziennie po 1 diamonds, i 20 sc. Tego Vipa kupuję !


Podsumowanie / Wniosek :
Polecam Vip Elite na tydzień / miesiąc. Jest to najlepszy wybór.


A wy jak sądzicie ? Czy warto kupić Vip, i którego ? Piszcie w komentarzach ! :). Do zobaczenia !

2 komentarze:

  1. Ja na twoim miejscu nie doradzałabym którego VIP wybrać, lub dawałabym jedynie same sugestie. Na przykład piszesz, że po co VIP na rok, lub 3 miesiące. Jednak ja kupiłam na rok mi się MSP nie znudziło i ogólnie dalej mam VIP'a. Nie żałuję do dzisiaj swojej decyzji. Każdy ma inny gust, to, że tobie może się znudzić to nie znaczy, że mi również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko doradziłam. Napisałam którego MOIM ZDANIEM powinno się kupować. Każdy ma inny gust, niektórym się może znudzić, niektórym nie. Ja napisałam jakie jest moje zdanie. To tylko sugestie i rada tego dotycząca. Ale dziękuję za opinię. Niektórym się znudzi, niektórym nie :D.

      olliwka1000

      Usuń