sobota, 20 września 2014

Przepraszam + Konkurs "Retro Rarez" :B

Siemka :B Tak, tu Milka. Przepraszam, że wczoraj nie napisałam posta. moje wyjaśnienia. Otóż, odrazu po szkole pojechałam z rodzicami do babci. Przyjechaliśmy o 20.00. Było mi tak niedobrze (hod dog z Orlena >.<), że nie miała ochoty na napisanie posta. No nie ważne. Przejdźmy do aktualności.

Motyw :


Hłehłe unikaty B) Motyw jest zajeb*sty (a chciałam to już powiedzieć, ale sje powstrzymałam ;p xd) 10/10.
Ubrania :


Unikatowe unikaty ze starego MSP! Syrenka, czaszka, serduszka, MOM, (jakaś) pacyfka, motylek, kwiatek itp. xD a co ja mogę mówić 10/10.
Animacja (Tak dobrze czytacie. ANIMACJA) :
Cena : 750 sc.
Rodzaj : Nie vip.
Gdzie znaleźć? : W "Impreza&Moda".
Przedstawia : MS przymierza przed lustrem dwie sukienki.














Animacja ładna, ale liczyłam na kilka animek xD 9/10.
Tło :
Ładne. Podoba mi się klimat Butiku (XD) 10/10.
Rzeczy :
Pierwszy raz podobają mi się rzeczy *,* 10/10.

Ogólna ocena całego konkursu to 49/50 czyli 5 :*

Na dzisiaj to tyle :3

Pozdraiwiam
  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz