czwartek, 25 września 2014

Konkurs "Cake Pop Cutie" :3 Usuwam serię "Twoje Nowe Logo"!!!

Siema. Tsa, tak, ta tu Milka (y). Dzisiaj opiszem (*b. spec*) wam nowy konkurs na EM ES PE. Ale na początku pewne informacje. Otóż, na blogu jest coraz więcej serii, gdzie robi się loga. Ileż można?! Przecież blog nie może być zawalony robieniem lóg ;/ ;-; Dlatego postanowiłam, że to ja usunę swoją serię z logami. No, niestety. Trudno. No i dziękuję wam za tyle zgłoszeń do Hot or Not! Będzie co opisywać (d). No, nieważne, przejdę może do konkursu. Nazywa sje on "Cake Pop Cutie". (Po Polsku to "Ciasteczkowe pyszności" MNIAM! ;)
Motyw :
U la la :* Babeczki <3 Lel. Pachnie (a raczej wygląda) przekonująco. Mnie się podoba, więc przyznaję 10/10!
Ciuchy dla dziewczyn :

Acha? Czy to wam się kojarzy z babeczki bądź ciastkami? Bo mi nie. Na dodatek większość ciuchów z drugiej strony już było. 5/10.
Ubrania dla chłopców :
Jak zwykle jedna strona (żadna nowość ;-;). Brzydkie jak nic. 1/10.
Animacje :
Cena : 4 diamenty.
Rodzaj : Za diamenty.
Gdzie znaleźć? : W "Zabawa&Czad" (A NIE W "PINDZIUJE SIĘ NA MAKSA&JESTEM WYPINDZIOWANA?).
Przedstawia : MS coś tam se je i trzyma swojego pudelka ;-;












Cena : 600 sc.
Rodzaj : Vip.
Gdzie znaleźć? : W "Zabawa&Czad".
Przedstawia : MS trzyma tackę (?) z babeczkami, czy czymś tam.













Cena : 550 sc.
Rodzaj : Nie vip.
Gdzie znaleźć? : W "Zabawa&Czad".
Przedstawia : MS dekoruje babeczki. I tyle.













Animek jest mało, aczkolwiek pasują. 7/10.

Tła :

Ładne B) Podobają mi się. 10/10.
Rzeczy :
Po raz pierwszy podobają mi się rzeczy :o *,* *00* są śliczne <3 10/10.

Ogólna ocena całego konkursu to 43/60 czyli 4.

To tyle na dziś ;*

Pozdrawiam
 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz