sobota, 27 września 2014

POMYŁKA! + nowe zaproszenie(a) do grona redaktorów + UNIKATY NA NIEMIECKIM MSP...

Cześć!
Zaszła pomyłka coraj, Boże. ;D Nie umiem pisać na klawiaturze. Olga, przepraszam. W zaproszeniu wysłałam "olgak2204@gmali.com". Widzicie błąd? Powinno być gmail. ;) Ale już wysłałam, nowe tym razem raczej poprawne zaproszenie.
Ponadto dołączyć powinna też [ala123], do której również wysłałam zaproszenie. (pozdrawiam :*)
Screen, na które maile wysłałam:


Myślę, że dobrze, haha. Mam nadzieję, że przyjmiecie. Teraz wejdzie na pocztę i przepraszam z góry za zamieszanie.

-----------------------------------------------------
Ostatnio na różnych blogach, pojawiają się posty o unikatach w design studio. Postanowiłam to sprawdzić, założyłam nowe konto tam. (#MISIAQ)
A jednak to prawda!


To tylko jedna z wielu stron z unikatami.. Widzimy tam węża na nogę, spódniczki, fryzurę, kokardę na głowę, jakaś bluzka z narzutką i... PAPIEROSA! Moja mina, gdy go zobaczyłam:


Przez papierosy można popaść w nałóg, nie rozumiem moderatorów...
Strój z podanych "unikatów":


Widzimy tego papierosa, fryzurę, kokardę, to dziwne coś od nosa do ucha, bluzkę z narzutką, spódniczkę, węża na nogę, kolejny tatuaż (nie wiem co to) i jakieś dziwne buty. XDD
Co znowu moderatorzy wymyślają? Jak oni stworzyli te ubrania? Może doszła na pewien czas jakaś zakładka z takim wyborem?
Myślę, że dowiemy się wszystkiego w swoim czasie.

To byłoby na tyle.

Do następnego posta! ♥


3 komentarze: