wtorek, 23 września 2014

♥Jeszcze nie ma :x i DZIECI NEO NA MSP!? XD

Witajcie Kochani! :D
A teraz chciałabym was ochrzanić...
JAK 9 OSÓB MOGŁO MNIE POPROSIĆ O LOGO!? XD
Ale ok... nie ma sprawy... xD
Jestem w trakcie robienia 7 loga. (y)
Więc jak już będę miała 9, to po prostu je dodam a wy będziecie mogli narzekać.
A teraz post o MSP:
Ostatnio wyszłam na prostą z postami. Pisałam je na innych blogach, zaległości... ale już prawie nie ma XD
Więc kochani... Chciałabym wam dzisiaj napisać posta o Nobach na MSP. Pewnie nie jedną osobę, która jest nie normalna poznaliście na MSP i mieliście z niego BK... :D
A ja wam dam screen'a gdzie serio tak jest.

To nie jest rozmowa moja, tylko takiego chłopaka. (pewnie go znacie)

Nie, ja nie mogę! Jak można się tutaj nie zaśmiać... Jak sami widzicie ten moviestar na prawdę jest nie normalny XD
Oprócz faktu co napisał to nie można przestać się śmiać xD
No ale cóż. Kochani! Mam na prawdę dla was dobrą wiadomość! :D Dodam dzisiaj posta ''Jak się ubrać -GIRLS'' Na innym blogu, proszę was tylko to, żebyście zobaczyli jeśli oczywiście chcecie! :D
A teraz... Koniec posta! :d
Paa! :D
/Pozdrawiam, Ania♥

4 komentarze: