sobota, 13 września 2014

Twoje nowe logo! #2

No siemka <3 Tu Milka B) Lel, to już druga część O.e Nie sądziłam, że tak będzie xD Dobrze, bez zbędnego gadania, przejdziemy do logo! :3
Pierwsze logo jest dla Emily McCline :
♥♥♥♥♥
Koffam je <3
Cukierki <3
Proste, aczkolwiek świetne ^^ (MOJA SKRAMNOŚĆ -.-)
Mam nadzieję, że tobie także spodoba się ona tak samo, jak mi :*
Następne logo jest dla sweet elena (se) :
Chciałaś Tutti Frutti, masz Tutti Frutti c; To jezt *(b. spec) kolaż jak by co xD
Mi się podoba :B
Kolejne logo jest dla weronif 6 :
Mroczne *000* (Nie wiem czemu, ale twoja MS kojarzy mi się z ciemnością...). Jest superowe! Szukać drugiej MS! XD
Przedostatnie logo jest dla naszej Ani :
Impreza B) Podoba mi się ta głowa xD Bardzo ładne <3 ♥♥♥♥♥
No i ostatnie logo jest dla Inez2010 :
Kropeczki *,* Wszystko pasuje; strój i tło ♥
Świetne!

Ogz, to tyle :*

Zgłaszać się po loga w kamach ♥

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym takie logo :3. Loga są śliczne.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Trololol!
    Jakje siliczne!!
    Omnomnomnomnom!!
    SŁEK SŁEK JOLO JOLO!!
    Buhahaha! Jeżdże cce!!
    Tym razem prosz takje.....jesienno-wjosenne :ß
    Słek yt! Jolo jolo!
    Buhaha słek słek jolo jolo mam gupafke trolololo :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę logo :3
    Temat dowolny ;)
    (Tylko prosze nie ciasteczkowy potwór i pika czu (xd) bo takie już mam *-* :D )

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNE, CUDNE, DOSKONAŁE ^^
    Dziękuję za logo :D
    - weronif 6

    OdpowiedzUsuń