sobota, 27 września 2014

Witajcie ! - czyli post o mnie ;D

Hey :D
Jak wiecie, jestem tu nową redaktorką :P
Zacznijmy do tego.....
Mam na imię Olga, mam 11 lat (dokładniej - 11 lat 5 miesięcy i ok. 10  dni :D) na MSP gram od
 2011 roku.Na koncie sweet elena (se) jestem od sierpnia 2013.
Lolz, mało.
Często mam tzw. GÓPAFFKEM - jestem dziwna, crazy, głupia.....W DWÓCH SŁOWACH - JESTEM PSYYYYCHOO :D
Należę do stu tysięcy milionów fandomów.
M.in. - Kwiatonator, Belieber i V-lover. Lel, będą hejciory :P
NO BO JAK MOŻNA BYĆ FANKĄ CHWASTA, SRAJBERA I SROLETTY ? Ehe, normalnie ;**
Nie przejmuję się hejtami, tak na początek :D

Inne fandomy wyczytacie sobie na moim asku  , lolololol.

Jak wyglądam na MSP ?
Tak:

                                                           

A teraz.........................................rzecz straszna i okropna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


JA:
Hyhyhy, ja ! Moje zdjąto zobaczycie, zjeżdżając na dół.....
























NIŻEEEEEJ...............



















JEEEESZCZE TROOOCHĘĘĘ........























TADAAAAA:




 
Tak, to mój ryj.......
Ohyda, fu, fu, fu :S

Jaką ja mam mordę :O

Wszyscy mi mówią, że wyglądam nie na 11, a na 15 lat :O

True?
Czy tak jest?
Was się pytam, czy tak jest?

:D
Poza tym, w moim jedenastoletnim wieku mam prawie 160 cm wzrostu :D


JOLO.
Tak, kocham słowo YOLO pisane przez J.
JOLO jest takie..........................JOLOWATE ? :OO


A wgl, dotrwał ktoś do końca ?
A jak nie, to czemu ?
Aiaiai, wiem !
Albo JUŻ mnie nie lubicie, albo
ekrany popękały przez mój ryjek ;**

Myślę, że jestem gruba, ale cały świat mówi,
ŻE TAK NIE JEST !!!
W sumie.......
SCHUDŁAM !
Jolo.
Hehehe :D



Biorę się za porządnego posta, cześć !! :D


JOLO, tak teraz wyglądam :D
Without effects :P
Tak.....normaaalnie :D

Papa !!! <33
 

2 komentarze:

  1. MASZ DOŁECZKI <33
    Zawsze chciałam mieć dołeczki w policzkach, zazdro. ;C
    Poza tym świetnie piszesz, ale powinnaś po prostu pominąć emotikony, których używasz AŻ za często. A tak w ogóle to naprawdę się tu nadajesz. :)

    /Myless

    OdpowiedzUsuń