niedziela, 14 września 2014

Inny rodzaj loga! #1 - Milka

Hej :* Wymyśliłam, że chyba zakończę serię "Twoje nowe logo" :/ Spokojnie, nie wiem czy usunę tą serię. No, ale wymyśliłam nową. Podobną. Będę robiła inny rodzaj loga. Czyli sam napis. Lecz, jest on bardzo ładny ^^ Ale oczywiście mogę robić dwie serie. To, że robię jedną, nie wyklucza drugiej B) Dobrze, zaprezentuję loga, które zrobiłam dla wszystkich redaktorów tego bloga ^^ Dobrze, zaprezentuje je.
Pierwsze jest dla mnie :
*000* Oczywiście możecie zamawiać różne efekty :B Tak, robię to na profilki ;p
Kolejne logo jest dla Oli :

*,* Super <3 Mój znak rozpoznawczy, to napis w 3D xDDD
Następne jest dla Marty :
Kawa <3 Mnie się podoba :B
Teraz logo dla Mai :
Dwu-kolorowe :3 Świetne! Megaaa <3 Super <3 (OGHAR KASIU, OGHAR! -.-)
Kolejne logo jest dla Ani :
Ogień <3 Awww ;x; :***************
No i ostatnie logo dla Wizzola :
*~* Szuperowskie <333

Ogz, piszcie, czy mam zostawić serię "Twoje nowe logo", czy mam prowadzić te dwie serie? No i oczywiście zgłaszać się po "inne loga" czyli te napisy.

Pozdrawiam i cześć :*





3 komentarze:

  1. Poproszę ;) Tło Frozen ;)
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaw TNL :(
    Plissss :**
    Jakoś tamte loga były sjuperanzkjee, a te tak jakoś ... ¿ŚREDNIO?
    Ale..... i tak szje zgaszałm :D
    Chypa fjeż hto, a ajk ńe to słit elena (se)

    OdpowiedzUsuń