środa, 3 września 2014

Informacje "Hot or Not" + Błąd MSP ;-;

Sjemaneczko, tu Milka ^^ Jak coś,  to piszę tego posta z tableta, ponieważ dzisiaj może nie być rzadnej innej notki. Niewiem tego na 100%, ale napiszę ją jak mam wolny czas :P Dobra, no to tak (XD). Kiedyś Marta, zaproponowała mi, żebym zrobiła "Hot or Not". No to ją zrobię :B Hłehłe,  pewnie to teraz czytacie i myślicie "Dobra zgłaszam się, jak najszybciej, obym tylko tam był/a!" XD Nie, nie wybieram osób,  które zgłosiły się jako pierwsze. Uprzedzam, w Hot or Not może być maks. 6 OSÓB!!! Tą serię, będę robiła w piątki/soboty. Dobra, no to co macie zrobić, aby być w HOT OR NOT : Zgłaszacie się w komie i dodajecie do tego jescze swoją nazwę na MSP. Proste? Proste. XD
A teraz błąd MSP :

Hihi, zgadzam sje z tym co ona pisze. Jej też nie widać paczał *0* (Ech, blogger na tablecie - to moje pisanie na środku xD).

To na tyle. Przepraszam, że ten post, taki krótki, ale lepsze to niż nic. A wiecie, ja też nie mam czasu zbytnio :/ Jeszcze przed chwilą odrabiałam anglika...

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz