sobota, 13 września 2014

Sweet 16 - Look ♥

Heii!
Tu Ola. Nie napisałam żadnego posta przez tydzień (chyba), bo Maja popsuła laptopa. ;__: Ale teraz jest wszystko OK. W dodatku dzisiaj byłam na 8-kilometrowej pieszej wycieczce. Jeśli chcecie wiedzieć, to były jaja. Ale nie dosłownie. XD Na końcu miały być pieczonki - były, ale uwierzcie mi - OHYDA! Po spróbowaniu od razu wyrzuciłam.. Ale przejdźmy do tematu.


 Co mogę powiedzieć? Look według mnie w całości udany. No wiem, ta moja skromność. :* Tematycznie nawiązuje do 16 urodzin. (za tydzień idę na 18-stkę kuzynki B)) Całość = biel. Kojarzy mi się z krótką suknią ślubną. XDD Może niektórzy zauważyli, że look ma połączoną sukienkę i spódniczkę z nowego konkursu. Sama sukienka wydawała mi się nijaka, więc dodałam tą śliczną (wg mnie) spódniczkę. I jestem zachwycona. :D Pomińmy akt, że look jest strasznie drogi. ;-; Kolorystyki chyba nie muszę pokazywać? XD









#2 PROPOZYCJA LOOK'A:

NIE PATRZCIE NA CENĘ! BŁAGAM! ;-; Pudrowy róż - może być. W sumie prawie dorównuje oryginałowi, bo oryginalna wersja przypomina mi pannę młodą. D:














#3 PROPOZYCJA LOOK'A:



Miętowy. <33 Fajne połączenie. Nie wiem, czy wspominałam, ale w look'u balerinki są dla vip..














#4 PROPOZYCJA LOOK'A:

Powiedzmy, że ujdzie. Fioletowy, to już nie młoda dama. XD
















KOLORYSTYKA:


Czerwona ramka - #2 propozycja
Pomarańczowa ramka - #3 propozycja
Czarna ramka - #4 propozycja
Żółta ramka - kolor włosów


RZECZY, Z KTÓRYCH SKŁADA SIĘ LOOK:



Dojrzycie rzeczy na 2 screen'ie, prawda? (;

I ostatnia...
SESJA!



Musiałam wziąść tą pierwszą animację. XD Bezbłędny. <3 KOHAMM!

I to byłoby tyle. :) Zachęcam do kupywania, pomimo wysokiej ceny.

Pozdrawiam.


1 komentarz: