wtorek, 9 września 2014

♥Fakty o & Ani@ &! :D


Heej! Dzisiejszy post będzie o mnie, nie chcę mi się pisać posta o MSP. Więc napiszę coś o sobie.
Nazywam się Ania, na MSP jestem & Ani@ &. Moja historia związana z kontem jest taka: 
Szukałam jakiejś nazwy, nie wiem jakiej. Ale szukałam jej ciągle. Zobaczyłam takie coś jak &aaaa*
Dla mnie nazwa akurat nie fajna, ale te & dały mi do myślenia. No więc zabrałam sobie & razy 2 xD.
 Miałam już & & ale jak wpadłam na Ani@? 
Ania mam na imię, więc to nie dziwne. Ale ta ''@'' jest na końcu ponieważ znalazłam nazwe !Ó#$ Co było dziwne, ale pomyślałam o takim znaczku, a jako, że jest tam @ wpadłam na to.
Moja historia na MSP... dowiedziałam się o MSP przez reklamę telewizyjną i założyłam swoje pierwsze konto czyli... Niezapomniana :3! Ale je skasowałam po założeniu & Ani@ &.
Mam 14 lat, chodzę do 1 klasy gimnazjum i mieszkam w Polsce xD
Noszę okulary i mam pryszcze :o
Mam fajną karnację, nie jestem murzynem :D
Dbam o swoje włosy. :D
Jestem dobra z angielskiego.
Nie jestem dyslektykiem czy coś.
                                              ______________________________________________
Dalej pisać mi się nie chcę więc wam nie napiszę XD
Ale to koniec! :D 
Czekajcie na kolejne serie moich ciekawych postów :D
/Pozdrawiam, Ani@♥ ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz