poniedziałek, 1 września 2014

Rok szkolny 2014/2015 czas zacząć!

Heii!
Tu Ola. Dzisiaj przygotowałam dla Was moje przybory szkolne, tzn. plecak i piórnik, gdyż po co mam wstawiać takie szczegóły jak kredki? Uważam, że w moim przypadku jest to niepotrzebne. Zacznijmy! :3

•••••••••••••••••••••••••••

Plecak jest - jak już wspominałam - firmy Nike. Uważam ją osobiście za najlepszą. ♥ Mam go z tamtego roku, czyli "przechodziłam w nim" całą 5 klasę i jakoś wytrzymał. Co do koloru - ten, dosyć ciemny odcień różu przypadł mi do gustu. W tle oczywiście mój pokój. ∵
Cena i miejsce zakupu: 99,99 zł - zakupione na stronie i internetowej allegro.



•••••••••••••••••••••••••••

Piórnik - również zeszłoroczny. Nje kupywałam nowego, gdyż ten jest dość pojemny. Zawiera dwie "kieszenie", stąd ta jego pojemność. Czarny, z elementami różu idealny piórnik dziewczęcy. (Ta skromność ^^)
Cena: 24,99 zł - Go Sport

•••••••••••••••••••••••••••

Teraz wnętrze z rzeczami potrzebnymi na wtorek. :3


•••••••••••••••••••••••••••

Myślę, że tyle wystarczy. ●•● Przepraszam, że to jest drugi mój post dzisiaj, ale nie mogłam się powstrzymać. >.< Teraz mam tyle pomysłów, że głowa mała.

Pozdrawiam,

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ania, może takie posty niektórych ciekawią, a z racji tego, że jest adminką, może pisać posty, jakie Jej się podobają.
      *
      Olciu, miałam taki sam plecak w tamtym roku, tyle że fioletowy. ^^

      ~Kisjel :3

      Usuń